تمرین خونه به خونه و نساجی در هوای سرد زمستانی بلافاصله بعد از لغو دربی + تصاویر

دیدار دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه به علت بارش شدید باران و شرایط نامساعد حوی لغو شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بازی امروز تیم های خونه به خونه و نساجی مازندران که قرار بود در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل برگزار شود با تشخیص داور لغو شد.
پیش از این قرار بود در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول، تیم های خونه به خونه و نساجی مازندران امروز(یکشنبه) ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل به مصاف هم بروند اما به دلیل بارش شدید باران، این بازی برگزار نخواهد شد.
بر همین اساس و با توجه به شرایط جوی محمد حسین زاهدی فر داور بازی، برگزاری این مسابقه را جایز ندانست. برگزاری این دیدار با نظر داور مسابقه به ۲۴ ساعت بعد موکول شد.

و اما دو تیم بعد از لغو دیدار امروز، تمرین خود را یگیری کردند که در ادامه تصاویر تمرین امروز دو تیم در روز سرد زمستانی را مشاهده می کنید :

** بعد از لغو دیدار تیم‌های خونه به خونه و نساجی مازندران، داوود مهابادی یک جلسه تمرین را برای شاگردانش در نظر گرفت تا بازیکنان نساجی در شرایط مسابقه قرار داشته باشند. طبق برنامه اعضای تیم نساجی بلافاصله بعد از لغو مسابقه یک تمرین تاکیتیکی را برگزار کردند.علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی با حضور در محل تمرین روند تاکتیکی بازیکنان را زیر نظر گرفت و در کنار آنها حضور داشت.

همچنین تمرین امروز تیم خونه به خونه پس از لغو دیدار با نساجی در چمن مصنوعی کیاکلابرگزار شد.