همراه با خونه به خونه ای ها یک روز قبل از دربی + تصاویر

اختلاف نزدیک دو تیم در جدول حساسیت این شهرآورد مازندرانی لیگ دسته یک فوتبال کشور را بیش از پیش کرده است.نساجی تا قبل از این بازی با ۲۰ بازی و ۳۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و خونه به خونه با ۲۰ بازی و ۳۵ امتیاز دقیقا بعد از نساجی در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور این هفته برای مازندرانی ها لذت خاص تری خواهد داشت. جایی که دو تیم محبوب مازندرانی در هفت تیر باید در برابر هم صف آرایی کننند.

اختلاف نزدیک دو تیم در جدول حساسیت این شهرآورد مازندرانی لیگ دسته یک فوتبال کشور را بیش از پیش کرده است.نساجی تا قبل از این بازی با ۲۰ بازی و ۳۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و خونه به خونه با ۲۰ بازی و ۳۵ امتیاز دقیقا بعد از نساجی در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد .

بابلی ها برای سبقت گرفتن از رقیب هم استانی خود نیاز مبرم به برد در این دربی خانگی خواهند داشت و از طرفی نساجی با تحول اساسی ای که در آن رخ داده تیمی دست و پا بسته برای خونه به خونه نخواهد بود.

** به سراغ خونه به خونه ای ها یک روز قبل از دربی رفتیم و اخبار و اطلاعات این تیم را در ادامه در اختیار شما قرار می دهیم :

جلسه هماهنگی کانون هواداران دو تیم خونه به خونه و نساجی برگزار شد

جلسه هماهنگی کانون هواداران دو تیم خونه به خونه و نساجی در حضور مسئولان فوتبال بابل و قائمشهر و نماینده نیروی انتظامی برگزار شد.

در این جلسه شاهد حضور آقایان سرهنگ گنجی رئیس هیئت فوتبال بابل، درویشی رئیس هیئت فوتبال قائمشهر، سرهنگ قلندری نماینده نیروی انتظامی، جغتاپور و نادری روسای کانون هواداران خونه به خونه و نساجی و سایر اعضای کانون هواداران تیم خونه به خونه مازندران بودیم.

در جلسه امروز تمام راه ها و تدابیر لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن دیدار روز یکشنبه دو تیم خونه به خونه و نساجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و روسای هئیت فوتبال بابل و قائمشهر برنامه های خود را برای دربی روز یکشنبه اعلام کردند.

همچنین سرهنگ قلندری، نماینده محترم نیروی انتظامی نیز از هماهنگی کامل بین نیروی انتظامی، یگان ویژه و اداره اطلاعات خبر داد و گفت: تمام تدابیر لازم برای برقراری امنیت ورزشگاه و بیرون ورزشگاه اندیشیده شد و با اغتشاش گران نیز شدیدا برخورد خواهد شد.

گفتنی است، روسای کانون هواداران دو تیم نیز برنامه های جالبی برای این دیدار در نظر گرفته اند که در کاهش اختلافات بین هواداران دو تیم موثر خواهد بود.

دیدار خونه به خونه و نساجی در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ یک فوتبال کشور، ساعت ۱۴ عصر یکشنبه هشتم بهمن در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار می شود.

حمید کاظمی: امیدوارم در آینده از دربی مازندران به نیکی یاد کنند/ برای ما فقط سه امتیاز بازی مهم است

مهاجم تیم فوتبال خونه به خونه مازندران معتقد است حال این روزهای تیم خونه به خونه با سرمربی جدید خوب است و این تیم می تواند با اسکوچیچ نتایج بهتری کسب کند.حمید کاظمی اظهار داشت: خوشبختانه روزهای خوشی را با اسکوچیچ سپری می کنیم. ایشان مربی بزرگ و بادانشی است ک رزومه اش در ملوان و فولاد مشخص است. ضمن اینکه به مسائل اخلاقی نیز خیلی اعتقاد دارد.

کاظمی در گفتگویی، افزود: ایشان در طی این ده روزی که به تیم اضافه شدند خیلی روی مسائل تاکتیکی اصرار دارند تا بازیکنان نکات تاکتیکی را به نحو احسنت به مرحله اجرا بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: این مربی تمام تلاشش را برای موفقیت خونه به خونه و فوتبال بابل معطوف کرده است. ما هم تلاش می‌کنیم تا در کنار این مربی با دانش روزهای خوبی را برای خونه به خونه رقم بزنیم و یقیناً موفق تر از گذشته عمل خواهیم کرد.

مهاجم خونه به خونه در خصوص برد تیمش مقابل صبا نیز گفت: تصادف روز قبل از بازی شرایط روحی ما را برای بازی به هم ریخته بود ولی با تلاش کادر فنی و آقای اسکوچیچ توانستیم به بازیابی روحی دست پیدا کنیم و در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی، انگیزه مان را برای پیروزی در این دیدار نشان دهیم.

حمید کاظمی در ادامه افزود: می ‌دانستیم حریفی سرسختی را پیش رو داریم ولی خدا را شکر بچه‌ها بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدیم که ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

وی در خصوص دربی مازندران نیز گفت: بازی با نساجی نیز حساسیت‌ های خاص خودش را دارد. هواداران ما در بازی رفت خیلی اذیت شدند ولی من به شخصه امیدوارم در بابل شاهد این اتفاقات نباشیم و یک بازی بی دردسر و بی حاشیه را رقم بخورد.

حمید کاظمی تصریح کرد: این بازی سه امتیاز بیشتر ندارد ولی این سه امتیاز برای ما که در کورس صعود هستیم بسیار حائز اهمیت است تا به اهداف بزرگی که در سر داریم دست یابیم. امیدوارم فوتبال ایران یک بازی جذاب و مهیج را از سوی دو تیم خونه به خونه و نساجی شاهد باشد و از این دربی به نیکی یاد کنند.

کاظمی در ادامه افزود: ما بازیکنان نیز فقط فکر خود را روی سه امتیاز این بازی گذاشته ایم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم کرد تا با پیروزی در این دیدار بیش از پیش به صدر جدول نزدیک شویم.

مهاجم خونه به خونه در پایان گفت: از هواداران تیم می می خواهیم فقط به تشویق تیم خونه ‌به ‌خونه پردازند و به حاشیه ها دامن نزنند. انشاالله در پایان بازی نیز خوشحالی آنها را شاهد باشیم.

 

با پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و باران در روز دیدار خونه به خونه و نساجی

به همّت باشگاه خونه به خونه زمین ورزشگاه هفت تیر بابل از روز گذشته کاورکشی شد.

 

فرشاد فرجی: ۳ امتیاز دیدار با نساجی بسیار مهم است اما ۱۴ فینال دیگر پیش‌رو داریم

مدافع تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل گفت: سه امتیاز دیدار با نساجی بسیار مهم است و سعی می‌کنیم با برتری در این بازی وضعیت‌مان را در جدول رده‌بندی بهتر کنیم.

فرشاد فرجی در گفت‌و‌گویی در خصوص برتری ۲ بر یک تیم خونه‌به‌خونه بابل مقابل صبای قم در هفته بیستم لیگ دسته اول اظهار داشت: بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش گذاشتیم. با وجود سفر طولانی که تا قم داشتیم و در شوک تصادف بین راه بودیم، اما از همان ابتدای بازی موفق شدیم تاکتیک‌های خود را در زمین پیاده کنیم و سوار بر بازی شویم.

وی افزود: خوشبختانه در دقایق ابتدایی بازی موفق شدیم به گل برسیم تا فشار کمتری را متحمل شویم. این مساله باعث شد تا خیلی زود خود را با شرایط بازی وفق دهیم و به سه امتیاز شیرین این دیدار دست پیدا کنیم.

مدافع خونه‌به‌خونه در خصوص مصدومیت خود نیز گفت: متأسفانه هم در بازی برابر مس رفسنجان و هم در دیدار مقابل مس کرمان با شکستگی از ناحیه سر مواجه شدم، اما در بازی دوم خونریزی سرم خیلی عجیب بود و ادامه پیدا کرد تا مجبور شدم راهی بیمارستان شوم. خدا را شکر مصدومیتم تا حدودی برطرف شد و مشکلی در این زمینه ندارم.

فرجی با بیان اینکه تیمش مربی بزرگی به خدمت گرفته است، ادامه داد: اسکوچیچ در تیم‌های بزرگی مربیگری کرده است و کارنامه خوبی دارد. معمولاً مربیانی که تازه به تیم‌ها می پیوندند به زمان نیاز دارند تا افکار خود را به بازیکنان دیکته کنند، اما اسکوچیچ در همان ابتدای امر تغییر زیادی در تیم ایجاد نکرد تا با هماهنگی بهتری مقابل صبای قم قرار بگیریم. امیدوارم با این مربی در ادامه راه نیز همین روند را ادامه دهیم.

وی در خصوص دیدار حساس هفته آینده تیم خونه‌به‌خونه مقابل نساجی تصریح کرد: ما به سه امتیاز این دیدار برای صعود به لیگ برتر شدیداً نیاز داریم و دوست نداریم امتیازات خانگی را به سادگی از دست بدهیم. به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا با پیروزی در این دیدار وضعیت‌مان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم و با روحیه‌ای مضاعف به مصاف فجرسپاسی شیراز برویم.

فرجی در ادامه با بیان اینکه هواداران دو تیم باید در بازی آرامش خود را حفظ کنند، گفت: در دربی همیشه کری و حساسیت وجود دارد و جذابیت فوتبال به همین است، اما حساسیت‌ها نباید کاذب باشد تا شاهد اتفاقاتی مانند دیدارهای اخیر این دو تیم نباشیم.

مدافع تیم فوتبال خونه‌به‌خونه در پایان یادآورد شد: هواداران خونه‌به‌خونه فراموش نکنند بازی‌های ما فقط به بازی مقابل نساجی خلاصه نمی‌شود و ما ۱۴ دیدار فینال‌گونه دیگر پیش رو داریم. از آنها می‌خواهم روز یکشنبه فقط تیم خودشان را تشویق کنند تا به امید خدا با برتری در این دیدار یک گام بلند برای صعود برداریم و مردم راضی و خوشحال راهی خانه‌های خود شوند.

تصاویر تمرین خونه به خونه قبل از شهرآورد

مهدی حنفی: کاری به حساسیت دربی مازندران ندارم و فقط به سه امتیاز بازی با نساجی فکر می کنم

هافبک تیم خونه به خونه مازندران گفت: شاید دربی مازندران برای خیلی ها حساس است اما به شخصه فقط به سه امتیاز این دیدار فکر می‌کنم و کاری به حساسیت‌های آن ندارم چرا که این امتیاز از نان شب هم برای خونه به خونه واجب تر است.

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، چیزی تا شهرآورد مازندران که در فصل گذشته با حاشیه‌های فراوانی همراه بود باقی نمانده و دو تیم نساجی و خونه‌به‌خونه مشغول آمادگی خود برای این دیدار هستند.

هافبک تیم خونه‌به‌خونه مازندران در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه در دیدار مقابل صبای قم شرایط بد آب و هوایی و وزش شدید باد کار را برای ما سخت کرده بود، اظهار کرد: با همدلی و تلاش بازیکنان موفق شدیم در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی دو گل وارد دروازه این تیم سخت‌کوش کنیم.

مهدی حنفی افزود: به دلیل تغییر سرمربی نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم ولی بدون شک با هماهنگی بیشتر با اسکوچیچ روزهای خوشی را می‌توانیم برای تیم رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: اسکوچیچ در ملوان و فولاد عملکرد خیلی خوبی داشته است و فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد و در طول این مدت تلاش کرد با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کنند و احساس می‌کنم مؤفق هم شده است.

هافبک تیم خونه‌به‌خونه مازندران به بازی تیمش در مقابل نساجی اشاره کرد و گفت: شاید دربی مازندران برای خیلی‌ها حساس است اما به شخصه فقط به سه امتیاز این دیدار فکر می‌کنم و کاری به حساسیت‌های آن ندارم چراکه این سه امتیاز از نان شب هم برای خونه ‌به ‌خونه واجب‌تر است و امیدوارم این دیدار با برتری خونه‌ به ‌خونه به پایان برسد.

حنفی در ادامه افزود: از هواداران دو تیم می‌خواهم فقط تیم‌های خود را تشویق کنند تا یک بازی جذاب و بدون حاشیه را شاهد باشند.

وی در پایان گفت: شرایط خوبی در جدول رده‌بندی داریم و تا پایان رقابت‌ها نیز بازی های زیادی باقی مانده است و با تمرکز بالا بازی به بازی پیش می رویم و امیدوارم در پایان فصل بتوانیم با لیگ برتری شدن خونه‌ به ‌خونه جواب محبت هواداران را بدهیم و مسؤولان باشگاه را خوشحال کنیم.

محمد قاسمی نژاد: هواداران خونه به خونه تلاش کنند سه امتیاز دربی را بدون هیج تاوان و خسارتی کسب کنیم

هافبک تیم فوتبال خونه به خونه گفت: خوشحالم اولین بازی خونه به خونه به همراه اسکوچیچ با برد به پایان رسید.

محمد قاسمی نژاد در خصوص برتری خونه به خونه مقابل صبای قم گفت: هدف ما این بود خیلی زود به گل دست پیدا کنیم تا با آرامش بیشتری بازی کنیم و خوشبختانه در همان دقایق ابتدایی بازی به هدف خود دست پیدا کردیم.

هافبک بابلی خونه به خونه افزود: می‌دانستیم حریف آسانی در پیش نداریم. تیم صبای قم چیزی برای از دست دادن نداشت و خطر سقوط را به شدت احساس می‌کند. به همین دلیل بازیکنان جوان این تیم با تمام انگیزه و قوا مقابل ما قرار گرفتند و در نیمه دوم نیز از وزش شدید و غیر منتظره باد نهایت استفاده را بردند و موفق شدند یک گل وارد دروازه ما کنند ولی به خوبی توانستیم بازی را اداره کنیم تا با کسب سه امتیاز این دیدار به بابل برگردیم.

وی در خصوص گلش به تیم صبا نیز گفت: این گل روی یک کار گروهی به دست آمد که در آخرین تمرین پیش از این دیدار روی این تاکتیک کار کرده بودیم. خدا را شکر می کنم که توانستم حاصل زحمات بازیکنان را به بار بنشانم.

قاسمی نژاد با بیان اینکه خوشحالم اولین بازی تیم با سرمربی جدید با پیروزی به پایان رسید، گفت: اولین بار است که با اسکوچیچ کار می کنم ولی ایشان نشان دادند مربی بزرگ و با دانشی هستند و بازیکنان نیز حس خوبی نسبت به وی دارند. هدف ما این است که به اسکوچیچ و مجموعه خونه به خونه کمک کنیم تا در پایان فصل شاهد صعود تیم شهرم به لیگ برتر باشیم. امیدوارم بردهای مان با اسکوچیچ نیز ادامه پیدا کند.

وی در خصوص دربی مازندران اظهار داشت: این بازی حساسیت‌ های خاص خودش را دارد ولی برای ما فقط سه امتیاز این دیدار مهم است. هر تیمی این ۳ امتیاز را کسب کنند شرایط خوبی در جدول رده‌بندی خواهد داشت و ما نمی خواهیم این فرصت خوب را از دست دهیم.

هافبک سابق نساجی مازندران افزود: ما در این هفته به گونه ای تمرین کردیم که برنده دیدار با نساجی مازندران باشیم و خودمان را به بالای جدول بکشانیم. به رغم اینکه در روز مسابقه هم هوای نامساعدی پیش بینی شده و کیفیت زمین خوب نیست ولی سعی ما این است که یک بازی خوب و تماشاگرپسند را به نمایش بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم هواداران خونه به خونه مثل همیشه ما را همراهی کنند و فقط به تشویق تیم خود بپردازند. آنها باید تلاش کنند سه امتیاز دربی را بدون هیچ تاوان و خسارتی کسب کنیم و این بازی در نهایت آرامش برگزار شود تا به هدف خود دست یابیم. امیدوارم هواداران دو تیم فرهنگ خوب مازندران را به کشور نشان دهند.

محمد قاسمی نژاد در پایان گفت: فاصله امتیازی تیم ها در جدول کم است و اگر در بازی ها مثل همیشه تمرکزمان را حفظ کنیم و با قدرت وارد زمین شویم ان شاءالله با حمایت مسئولان باشگاه و هواداران خونگرم مان می توانیم مازندران را پس از سال ها صاحب یک تیم در لیگ برتر کنیم.

مهدی خیری: دربی مازندران ۳ امتیاز بیشتر ندارد؛ راه صعود به لیگ برتر را هموار می‌کنیم

کاپیتان خونه به خونه معتقد است با پیروزی در دربی مازندران راه صعود به لیگ برتر هموارتر می‌شود.

مهدی خیری در گفتگویی، دراگان اسکوچیچ را مربی با دیسیپلین بالا و منضبط برشمرد و گفت: از وقتی هدایت تیم را برعهده گرفته روی مسائل روحی و روانی تیم به خوبی کار کرد و به نظرم دوست دارد با بچه ها ارتباط صمیمانه برقرار کند. اسکوچیچ مربی بسیار با اخلاقی است و این سبب می شود بازیکنان تاکتیک های مورد نظر وی را بهتر اجرا کنند.

او ادامه داد: اسکوچیچ در تیم های سابقش نیز موفق بود و با توجه به مربیان بومی خوبی که در کنار خود دارد امیدوارم به اهدافی که در نظر داریم، دست یابیم.

خیری در خصوص دیدار پیش رو برابر نساجی مازندران اظهار داشت: این بازی هم مثل بازی های دیگر ۳ امتیاز بیشتر ندارد و ما فقط به این ۳ امتیاز فکر می کنیم. این هفته تمرین های خوب و منسجمی انجام دادیم و تمام بچه ها تلاش زیادی می کنند تا هم بازی تماشاگر پسندی به نمایش بگذاریم و هم راه صعود به لیگ برتر هموارتر کنیم.

کاپیتان تیم خونه به خونه در پایان گفت: غیر از نفت مسجدسلیمان، فاصله امتیازی سایر تیم ها اندک است و بازی به بازی پیش می رویم تا به صدر جدول نزدیک شویم. از هواداران تیم مان می خواهیم فقط تیم خود را تشویق کنند تا ما هم با تمرکز بالا بهترین بازی مان را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز دربی را به آنها و مسئولان باشگاه هدیه دهیم.

کیانوش رحمتی بازیکن اسبق تیم های ملی، استقلال، پاس و شموشک، کارشناس ویژه دربی خونه به خونه و نساجی است

برنامه کارشناسی و پخش زنده ال مازنو از ساعت یک و ربع فردا از طریق سیمای مازندران پخش می شود.

 

تصاویر/آخرین تمرین تیم خونه به خونه زیر بارش شدید باران در زمین ورزشی شهید باباگلی موزیرج پیش از دیدار با نساجی قائمشهر