همراه با نساجی چی ها یک روز قبل از دربی + تصاویر

اختلاف نزدیک دو تیم در جدول حساسیت این شهرآورد مازندرانی لیگ دسته یک فوتبال کشور را بیش از پیش کرده است.نساجی تا قبل از این بازی با ۲۰ بازی و ۳۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و خونه به خونه با ۲۰ بازی و ۳۵ امتیاز دقیقا بعد از نساجی در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور این هفته برای مازندرانی ها لذت خاص تری خواهد داشت. جایی که دو تیم محبوب مازندرانی در هفت تیر باید در برابر هم صف آرایی کننند.

اختلاف نزدیک دو تیم در جدول حساسیت این شهرآورد مازندرانی لیگ دسته یک فوتبال کشور را بیش از پیش کرده است.نساجی تا قبل از این بازی با ۲۰ بازی و ۳۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و خونه به خونه با ۲۰ بازی و ۳۵ امتیاز دقیقا بعد از نساجی در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد .

بابلی ها برای سبقت گرفتن از رقیب هم استانی خود نیاز مبرم به برد در این دربی خانگی خواهند داشت و از طرفی نساجی با تحول اساسی ای که در آن رخ داده تیمی دست و پا بسته برای خونه به خونه نخواهد بود.

** به سراغ نساچی ها یک روز قبل از دربی رفتیم و اخبار و اطلاعات این تیم را در ادامه در اختیار شما قرار می دهیم :

آخرین تمرین نساجی پشت درهای بسته برگزار شد

آخرین تمرین نساجی مازندران پیش از بازی با خونه به خونه بابل پشت درهای بسته برگزار شد.
با نظر داود مهابادی سرمربی نساجی مازندران و با توجه به حساسیت بازی با خونه به خونه بابل، تمرین روز شنبه نساجی پشت درهای بسته برگزار شد.

خوش و بش سرمربی و سرپرست نساجی مازندران با معلولان ذهنی موسسه بالالموک در حاشیه تمرین امروز

تصاویر تمرین نساجی قائمشهر

مهابادی: نقاط ضعف و قوت خونه به خونه را می‌شناسم/ بازی سختی در پیش خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مدیران شهر به حساسیت بازی واقف هستند و مطمئنا تمهیدات لازمی را برای این بازی اندیشیند، مطمئنا بازی تاکتیکی خواهد بود.
داود مهابادی در خصوص بازی مقابل خونه به خونه بابل و حساسیت های این بازی اظهار داشت: با توجه به اینکه هر دو تیم در جدول فاصله نزدیکی دارند بازی سختی خواهد بود. هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند. این بازی برای ما ۶ امتیاز دارد. مطمئنا بازی خوبی مقابل خونه به خونه انجام خواهیم داد ولی می‌دانیم شرایط سختی داریم چرا که در خانه حریف بازی می کنیم. امیدوارم لطف خدا شامل حال ما شود تا بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.
وی در ادامه با توجه به اینکه بازی رفت حواشی زیادی به وجود آمد آیا فکر می‌کنید این بازی تحت‌الشعاع بازی رفت قرار بگیرد و درگیری‌هایی به وجود بیاید، گفت: من راجع به بازی رفت صحبتی نمی‌کنم. به هر حال زمانی که آقای زاهدی‌فر به عنوان داور انتخاب شدند صد در صد درصد اشتباه در این بازی کم خواهد شد و این باعث می‌شود تا کمی از جدال‌ها و حواشی‌ها کم شود اما مسئولان باید به فکر باشند. مدیران شهر به حساسیت بازی واقف هستند و مطمئنا تمهیدات لازمی را برای این بازی اندیشیده اند، مطمئنا بازی تاکتیکی خواهد بود. امیدوارم هوادارانی که در ورزشگاه حضور دارند بازی زیبا و مهیجی را ببینند.
مهابادی در ادامه در خصوص اینکه هر دو مربی برای اولین بار دربی مازندران را تجربه می‌کنند و در خصوص افکار اسکوچیچ مربی جدید خونه به خونه اظهار داشت: به هر حال این دربی همانند دربی‌های دیگر است و سه امتیاز دارد و مطمئنا هر بازی در هر شهری حواشی خاص خودش را دارد. شناخت زیادی نسبت به اسکوچیچ ندارم. دو بازی قبلی خونه به خونه را به دقت آنالیز کردیم از بازیکنان تیم خونه به خونه شناخت کافی دارم چرا که با برق شیراز مقابل این تیم قرار گرفتیم. با برنامه مقابل تیم خونه به خونه بازی خواهیم کرد، نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌دانیم. امیدوارم سه امتیاز را کسب کنیم.

 

صنیعی فر، هواداران را به آرامش دعوت کرد

فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه نساجی مازندران در آستانه دیدار با خونه به خونه بابل هواداران تیمش را به آرامش دعوت کرد و از آنان خواست فقط تیم خود را تشویق کنند تا مثل همیشه شخصیت بالای نساجی را به مردم مازندران و ایران نشان دهند.
در این پیام آمده است؛
” گرچه بازی با خونه به خونه به دلیل جایگاه دو تیم در جدول رده بندی لیگ دسته اول و اتفاقات گذشته کمی حساس شده است اما درخواست من از هواداران وفادار و دوست داشتنی نساجی مازندران این است که روز یکشنبه در بابل ضمن تشویق تیم خود تحت هر شرایطی از شعار دادن علیه تیم حریف و افراد مختلف پرهیز کنند. با شناختی هم که از کادرفنی و بازیکنان نساجی دارم مطئن هستم اگر بچه ها خودشان باشند و توجهی به حواشی اخیر نداشته باشند می توانند نتیجه خوب و آبرومندی در زمین حریف کسب کنند. همچنین معتقدم نفرت پراکنی و ایجاد تفرقه بین مردم دو شهر همسایه بابل و قائم شهر که قرابت و نزدیکی دیرینه ای با هم دارند در نهایت به هر دو تیم استان لطمه می زند. بنابراین خواهش من از دوستانم در باشگاه خونه به خونه بابل این است که از همین مسابقه بذر رفاقت و دوستی در زمین بکارند تا انشالله در آینده، استان مازندران محصول آن را درو کرده و به منفعت برسد. ناگفته هایی هم دارم که دیر یا زود آن را بیان خواهم کرد ولی در آستانه دیدار با خونه به خونه همه را به آرامش دعوت می کنم. بی شک امنیت، آرامش وصد البته عدالت حاکم بر ورزشگاه و مسابقه،نقشی تعیین کننده در هر چه زیبا و جذاب تر شدن این دیدار خواهد داشت. جا دارد همین جا چند تشکر و قدردانی داشته باشم. اول از آقای علی امیری مدیرعامل پرسابقه، باتجربه، کاردان و پاک باشگاه نساجی که واقعا در این مدت همکاری، نظم و اعتبار خاصی چه به لحاظ مالی و چه ورزشی به تیم داده است. همین طور فرزاد مجیدی سرپرست زحمتکش نساجی که در جهت منافع تیم تلاش می کند. در ادامه باید اشاره ای به داود مهابادی سرمربی نساجی و دستیارانش داشته باشم که بی ادعا و کاربلد زحمت می کشند تا تیمی موفق را برای صعود به لیگ برتر و شاد کردن دل مردم آماده می کنند. همچنین بازیکنان متعصب نساجی که به عشق هواداران تمرین و بازی می کنند و من ایمان دارم قادرند هر ناممکنی را ممکن کنند. سپس یادی کنم از کادر رسانه ای، پزشکی و تدارکات تیم که همواره قدردان زحمات خالصانه این عزیزان هستیم و بالاخره تشکر ویژه من از طرفداران نساجی و مردم فهیم قائم شهر است که با تشویق های بی امان خود انرژی مضاعفی به بچه های تیم منتقل می کنند. به خود می بالیم و افتخار می کنیم که چنین هوادارانی داریم. زنده باد نساجی و زنده باد فوتبال مازندران.”

جلسه هماهنگی دربی مازندران برگزار شد

جلسه هماهنگی دربی مازندران با حضور مسئولان برگزاری مسابقه، فرزاد مجیدی و ابراهیم محمودی سرپرستان دو تیم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در این نشست مقرر شد تیم خونه به خونه بابل میزبان مسابقه فردا لباس یکدست قرمز پوشیده و نساجی مازندران نیز یکدست سفید بپوشد.
دیدار دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران فردا (یکشنبه) ۸ بهمن جاری، ساعت ۱۴ در بابل برگزار می شود.

 

آخرين وضعيت زمين ورزشگاه بابل قبل از دربي مازندران

برای هواداران نساجی سورپرایز داریم؛/فرزاد مجیدی: با قرمز گرم می کنیم و با سفید بازی!

شب قبل از بازی با خونه به خونه بابل، فرزاد مجیدی اعلام کرد هواداران نساجی را سورپرایز می کنیم.
به گزارش روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، سرپرست باشگاه نساجی مازندران با بیان این جمله ادامه داد: قرار بر این شد با لباس یکدست سفید برابر تیم خونه به خونه میزبان بازی کنیم اما به عشق طرفداران نساجی مازندران، فردا بازیکنان ما با پیراهن قرمز رنگ گرم خواهند کرد.
وی افزود: سورپرایز خوبی هم برای هواداران دوست داشتنی نساجی مازندران داریم که سر بازی رو خواهیم کرد.
مجیدی همچنین یادآور شد : انشالله تماشاگران دو تیم احترام و ادب به تیم مقابل را سرلوحه کار خود قرار داده و فقط به تشویق تیم محبوب خود بپردازند.
سرپرست نساجی مازندران در پایان با خنده و شوخی که نشان از روحیه بالای او داشت، گفت: امیدوارم هر تیمی حقش باشد، نساجی برنده شود!

شجاع خلیل زاده بازیکن بهنمیری/ بابلسری تیم پرسولیس تهران برای نساجی آرزوی موفقیت کرد

شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس در تماس تلفنی با علی امیری، برای نساجی مازندران آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، شب قبل از بازی خونه به خونه بابل و نساجی مازندران، شجاع خلیل زاده مدافع کنونی پرسپولیس تهران که متولد قائم شهر است خطاب به مدیر عامل نساجی مازندران گفت: نساجی سند و شناسنامه فوتبال مازندران است و همواره برای این تیم محبوب آرزوی موفقیت دارم.امیدوارم نساجی بتواند بالاخره طلسم شکنی کرده و به لیگ برتر صعود کند.
خلیل زاده در ادامه افزود: خیلی دوست داشتم دربی مازندران را از نزدیک می دیدم ولی باید در تمرینات پرسپولیس شرکت کنم. امیدوارم تیم زادگاهم قائم شهر با شایستگی برنده این دیدار شود.