در دیدارهای قبلی نساجی و خونه به خونه چه نتایجی رغم خورده بود !؟

۸ بهمن ۱۳۹۶ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور باری دیگر شاهد شهرآوردی جذاب در مازندران خواهد بود.نساجی و خونه به خونه که دیگر مربیان نیم فصل اول خودشان را روی نیمکت ندارند، با هدایت کادر فنی جدیدشان دربی ای جدید را تجربه خواهند کرد.

اختصاصی مازند اسپرت (مازند ورزش): هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور این هفته برای مازندرانی ها لذت خاص تری خواهد داشت. جایی که دو تیم محبوب مازندرانی در هفت تیر باید در برابر هم صف آرایی کننند.

اختلاف نزدیک دو تیم در جدول حساسیت این شهرآورد مازندرانی لیگ دسته یک فوتبال کشور را بیش از پیش کرده است.نساجی تا قبل از این بازی با ۲۰ بازی و ۳۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و خونه به خونه با ۲۰ بازی و ۳۵ امتیاز دقیقا بعد از نساجی در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد .

بابلی ها برای سبقت گرفتن از رقیب هم استانی خود نیاز مبرم به برد در این دربی خانگی خواهند داشت و از طرفی نساجی با تحول اساسی ای که در آن رخ داده تیمی دست و پا بسته برای خونه به خونه نخواهد بود.

هر چند قدمت نساجی چی ها از خونه به خونه ای ها بیشتر است، اما در این پست قصد داریم تاریخچه نچندان دور دیدار های دو تیم را مرور کنیم :

۶ شهریور سال ۱۳۹۲  /  خونه به خونه ۰-۰ نساجی

۶ شهریور سال ۱۳۹۲ تورنمنت چهارجانبه امیرکلا جایی بود که برای اولین بار دو تیم رو در روی همدیگر قرار گرفتند.در این تورنمنت چهارجانبه که آغاز نام خونه به خونه در فوتبال کشور بود دو تیم در وقت قانونی به تساوی صفر صفر رسیدند.در آن زمان خونه به خونه در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور داشت و نساجی با هدایت یونس گراییلی خودش را برای رقابت های لیگ دسته یک آماده می کرد.

۱۳ شهریور ۱۳۹۴ / نساجی ۱-۰ خونه به خونه

۱۳ شهریور ۱۳۹۴در دیدار رفت رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، دو تیم خونه به خونه و نساجی برای اولین بار در مسابقه رسمی به مصاف هم رفتند.در این دیدار نساجی چی ها در دقیقه پایانی بازی موفق شدند با گل فریبرز گرامی میهمان خود خونه به خونه را با شکست راهی بابل کنند و سه امتیاز بازی رفت را از آن خود کنند.

 

۶ بهمن ۱۳۹۴ / خونه به خونه ۱-۰ نساجی

۶ بهمن ۱۳۹۴در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور و در دور برگشت این رقابت ها، تیم خونه به خونه انتقام بازی رفت را از نساجی چی ها گرفت و موفق شد با تم گل منصور تنهایی شکست یک بر صفر دور رفت را جبران کند و سه امتیاز دور برگشت را به نام خودش ثبت کند. اما در این دوره هر دو تیم با اشتباهات خودشان از صعود باز ماندند.

 

۲ آبان ۱۳۹۵ / نساجی ۱-۲ خونه به خونه

۲ آبان ۱۳۹۵ جایی بود که خونه به خونه و نساجی در فصل دوم حضور بابلی ها در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، سومین شهرآورد رسمی خودشان را برگزار می کردند. در این دیدار بابلی ها در خانه رقیبشان و در حضور پرتعداد تماشاگران قائمشهری نساجی را با نتیجه دو بر یک شکست دادند.محمدعباس زاده برای نساجی و محمد غلامی و جلال رافخایی برای بابلی ها گلزنی کرده بودند.

۲۳ اسفند ۱۳۹۵  / خونه به خونه ۱-۱ نساجی (نیمه تمام)

۲۳ اسفند ۱۳۹۵ روز فاجعه بزرگ فوتبال برای مازندرانی ها در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور بود. جایی که مازندرانی ها هم بازی را باختند و هم اخلاق را !! در حالی که دو تیم در نیمه اول این دیدار با گل های نوری و غلامعلی تبار با تساوی به کار خود پایان داده بودند، تماشاگران و بینندگان تلویزیونی دو تیم رنگ نیمه دوم را ندیدند و بجایش شاهد جنگ برادران مازندرانی را مشاهده کردند.

۱۱ شهریور ۱۳۹۶  / نساجی ۱-۰ خونه به خونه

۱۱ شهریور ۱۳۹۶ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور شاهد شهرآوردی دیگر در دیار علویان بود.در این دیدار که با تدابیر امنیتی شدیدی در قائمشهر برگزار شد، شاگردان پاشازاده برابر شاگردان نکونام با تک گل محمد آشتیانی به برتری یک بر صفر دست یافتند تا این دربی اولین و آخرین دربی شان در مازندران باشد.

 

۸ بهمن ۱۳۹۶ /مازندران در انتظار دوئل بی آشوب عاشقان !

۸ بهمن ۱۳۹۶ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور باری دیگر شاهد شهرآوردی جذاب در مازندران خواهد بود.نساجی و خونه به خونه که دیگر مربیان نیم فصل اول خودشان را روی نیمکت ندارند، با هدایت کادر فنی جدیدشان دربی ای جدید را تجربه خواهند کرد.

 

و اما تلنگر :

مازندرانی ها در این سال ها ثابت کردند جنبه ی حضور بیش از یک تیم در لیگ های معتبر را در هیچ کدام از رشته های ورزشی را ندارند. بارها با درگیری ها مختلف و برادر کشی های خانوادگی در سطح های مختلف لیگ های کشور ، نشان دادند که علی رغم داشتن استعدادهای فراوان ، لیاقت حضور در سطح اول رقابت های معتبر را نداریم.

امیدواریم اینبار رزومه خوبی را رغم بزنیم و اتفاقات خوب و شیرینی در این شهرآورد رغم بخورد و به هیچ کسی آسیبی نرسد ، نه مازندران، نه بابل و نه قائمشهر و نه اون هوادار عاشق … !