مراسم اختتامیه دوره مربیگری فوتبال درجه C آسیا در مازندران برگزار شد + تصاویر

با حضور رئیس هیات فوتبال استان مازندران اختتامیه دوره مربیگری درجه Cکنفدراسیون فوتبال آسیا در مازندران برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،یک دوره کلاس مربیگری فوتبال C کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور سید وحید امیری مدرس AFC در مرکز مازندران برگزار شد.

آموزش های این دوره در دو بخش تئوری و عملی بود که در مقطع زمانی صبح کلاس تئوری و بعدازظهر کلاس عملی برای شرکت کنندگان ارائه شد.

مراسم اختتامیه کلاس مربی گری درجه C  آسیا عصر امروز با حضور مهندس بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران در پلاژ نیروی انتظامی شهر ساری برگزار شد .

حسین قزل سفلو رئیس دپارتمان اموزش و مربیان عصر امروز در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این دوره در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از برنامه های محوری هیات فوتبال مازندران بالابردن سطح معلومات و آگاهی مربیان این استان با برگزاری دوره های مختلف کشوری و بین المللی است.
وی با اشاره به حضور ۲۲ نفر در این دوره مربیگری افزود: در این دوره مربیگری چهره های شاخص فوتبال استان نیز حضور داشتند که از بین آنها می توان به روح الله عرب، محمود پور اسدالله ، سید علی میرزایی ، مهیار حسن نژاد و … اشاره کرد.
قزل سفلو با اشاره به کیفیت بالای دوره برگزار شده تصریح کرد: هیات فوتبال مازندران تلاش کرده که تمامی شرایط و امکانات مورد نیاز استاد این دوره فراهم شود و زمین چمن پلاژ نیروی انتظامی و کمپ این مجموعه نیز برای تمرینات عملی حاضران در این کلاس در اختیار آنها قرار داده شده بود.
وی با اشاره به برگزاری کلاس های متعدد مربیگری در سطوح مختلف برای مردان و زنان اظهار کرد: سال گذشته نیز کلاس های مربیگری متعددی در مازندران برگزار شد و هفته آینده نیز برگزاری کلاس دانش افزایی برای مربیان فوتبال مازندران در همه سطوح ، در دستور کار هیات فوتبال مازندران قرار دارد.

گفتنیست؛ در پایان این دوره آموزشی به نفراتی که در آزمون تئوری و عملی حدنصاب لازم را کسب کردندکارت مربیگری درجه c فوتبال اهدا شد.