توقف شهدای بابلسر در روز اعتصاب شموشکی ها/حال ناخوش نمایندگانی مازنی !

هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور این هفته برگزار شد و دو نماینده مازندران عملکرد خوبی در این هفته از خود به جای نگذاشتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور این هفته برگزار شد و دو نماینده مازندران عملکرد خوبی در این هفته از خود به جای نگذاشتند.

شهدای بابلسر که این روز ها اسیر حواشی زیادی شده است، در دیداری خانگی به مصاف تیم نفت و گاز گچساران رفت. در این دیدار بابلسر های موفق نشدند از این دیدار خانگی نهایت استفاده را ببرند و در نهایت با نتیجه یک یک برابر حریف خود متوقف شدند تا با صدر جدول فاصله بگیرند.

همچنین طبق شنیده ها تیم شموشک در بازی امروز مقابل مقاومت تهران به مصاف حریف خود نرفته تا این دیدار سه بر صفر به سود حریف اعلام شود.

شموشکی ها نیز با فراری دادن اسپانسر مالی خودشان و وعده وعید های مالکینشان ، حال و روز خوشی ندارند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند که در پستی اختصاصی به بررسی مشکل شموشک خواهیم پرداخت.

در پایان این هفته ؛ شهدای بابلسر با ۱۷ امتیاز در رده چهارم جدول گروه ب این رقابت ها قرار دارد و شموشک با ۱۱ امتیاز در رده نهم گروه الف قرار دارد.

نتایج پایانی هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور :

شهرداری بندرعباس ۴⃣  سردار بوکان ۲⃣
پیمان پورصادقی – علی اسلامی – یزدان عباسیان(دو گل)
بهمن طهماسبی-سامان نورمحمدی

قشقایی شیراز ۰⃣ – فولاد نوین اهواز ۱⃣

استقلال جنوب تهران ۰⃣ – کاسپین قزوین ۱⃣
وحید نعمتی

شهدای بابلسر ۱⃣ – نفت و گاز گچساران ۱⃣
محسن رحیمی
مرتضی حیدری

استقلال کاشان ۳⃣ – استقلال اهواز ۰⃣
عباس طهماسبی(دو گل) – امیر نسایی