دفاع تمام قد مورینیو از ادن هازارد و تری

ادن هازارد و جان تری، ستارگان چلسی در دو فصل اخیر، امسال هنوز نتوانسته اند بازی های درخشانشان را برای این تیم تکرار کند. به گزارش “مازنداسپرت“، هازارد هنوز موفق به گلزنی برای چلسی در فصل جدید نشده و در بازی برابر مکابی در لیگ قهرمانان نیز نمایش ضعیفی داشت و حتی یک پنالتی را […]

ادن هازارد و جان تری، ستارگان چلسی در دو فصل اخیر، امسال هنوز نتوانسته اند بازی های درخشانشان را برای این تیم تکرار کند.

به گزارش “مازنداسپرت“، هازارد هنوز موفق به گلزنی برای چلسی در فصل جدید نشده و در بازی برابر مکابی در لیگ قهرمانان نیز نمایش ضعیفی داشت و حتی یک پنالتی را از دست داد.

ژوزه مورینیو که در نشست خبری بازی با آرسنال(فردا ۱۶٫۱۵) شرکت کرده بود، به حمایت از هازارد پرداخت و گفت:” او بهترین بازیکن انگلیس است و مهم نیست چند بازی گل نزده، نمایش ضعیفی داشته و یا یک پنالتی را هدر داده است. این دلیل نمی شود که او را یک بازیکن فوق العاده خطاب نکنیم. مثلا رونی هم در سه هفته موفق به گلزنی نشده، آیا او هم بازیکن خوبی نیست؟
نمی دانم چه زمانی، فردا یا هفته بعد، هازارد به زودی به فرم خوب خودش برمی گردد و ستاره زمین خواهد شد. هازارد بهترین بازیکنی است که در فوتبال انگلیس مشغول به بازی است.”

مورینیو در مورد جان تری هم گفت:” تری بازیکن مورد اعتماد من است و به او حداکثر اطمینان را دارم. او فصل گذشته در همه بازی ها حضور داشت؛ حتی بیشتر از دو و سه فصل پیش. او کاپیتان چلسی است و خیلی زود به فرم خوبش خواهد رسید.”

منبع:ورزش۳