رقابتهای کشتی سنتی لوچو در شهر ورزش خیز چمستان برگزارشد + عکس

مازند اسپرت : در تاریخ ۲۶ شهریور ۹۴ رقابتهای کشتی سنتی لوچو در سالن ورزشی شهر ورزش خیز چمستان از بخش های شهرستان نور برگزار گردید.   به گزارش مازند اسپرت ؛تیم منتخب چمستان در این مسابقات مهیج و دیدنی کشتی لوچو میزبان تیم منتخب شهرستان بابل بود. که در پایان این جدال های حساس […]

285282مازند اسپرت : در تاریخ ۲۶ شهریور ۹۴ رقابتهای کشتی سنتی لوچو در سالن ورزشی شهر ورزش خیز چمستان از بخش های شهرستان نور برگزار گردید.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛تیم منتخب چمستان در این مسابقات مهیج و دیدنی کشتی لوچو میزبان تیم منتخب شهرستان بابل بود. که در پایان این جدال های حساس و نفس گیر کشتی سنتی استان مازندران از طرف عبدالوحید فیاضی نماینده محبوب مردم نور و محمودآباد در مجلس شوراي اسلامی و جناب سرهنگ علی اوسط گرجی‌پور (فرمانده پر تلاش نیروی انتظامی شهرستان نور) و اردشیر باقری (رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور) به نفرات برتر کشتی سر پهلوانی یک راس گوسفند و نفرات برتر کشتی پهلوانی یک دست البسه ورزشی اهدا شد. لازم بذکر است در حین برگزاری این مسابقات از نایب قهرمان کشتی فرنگی جوانان جهان در کشور برزیل؛ اقای امیر حسین حسینی که مدال نقره اش را به خانواده شهدای غواص هدیه کرد مورد تجلیل و قدرانی قرار گرفت.

 

3

4

5

6

7