عبدی:‌ از مردم انزلی عذرخواهی می‌کنم

به گزارش مازند اسپرت ؛ بهادر عبدی در خصوص شکست راه آهن مقابل ملوان اظهار داشت: ما در این هفته خوب نبودیم و نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم .متأسفانه ملوان هم در یک موقعیت که هم خطای اوت بود و هم افساید رقم خورده بود به گل رسید و ۳ امتیاز شیرین را تقدیم آنها […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ بهادر عبدی در خصوص شکست راه آهن مقابل ملوان اظهار داشت: ما در این هفته خوب نبودیم و نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم .متأسفانه ملوان هم در یک موقعیت که هم خطای اوت بود و هم افساید رقم خورده بود به گل رسید و ۳ امتیاز شیرین را تقدیم آنها کردیم.

وی در مورد فشردگی لیگ تصریح کرد: ما پیش از فصل بدنسازی مناسبی نداشتیم و تعطیلات به نفع ما خواهد بود اما اینکه در ۹ روز ۳ بازی انجام دهیم و پس از آن لیگ دوباره ۲۰ روز تعطیل شود برنامه قشنگی نیست. به هر حال بازی‌های ملی ارجحیت دارد و ما هم تابع تصمیم‌گیری مسئولان هستیم و هیچ‌گاه به برنامه اعتراض نمی‌کنیم.

کاپیتان راه‌آهن در خصوص درگیری‌اش با پژمان نوری در دیدار ملوان اظهار داشت: حمید استیلی همواره تأکید داشته که اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم. برد و باخت وجود دارد. متأسفانه هر دوی ما در اتفاقات به وجود آمده مقصر بودیم. به هر حال نوری بزرگتر من است و هفت هشت سال به او احترام گذاشتم اما در زمین مسابقه خلاف این موضوع عمل کرد.

عبدی تأکید کرد: از مردم انزلی عذرخواهی می‌کنم. خیلی دوست ندارم در مورد این مسئله صحبت کنم و فقط اعلام می‌کنم که اگر مردم انزلی ناراحت شدند از آنها عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد شرایط راه‌آهن در ادامه لیگ یادآور شد: من به این تیم خیلی امیدوارم از لحاظ تاکتیکی بازیکنان عملکرد خوبی دارند و جزو بهترین تیم‌‌های تاکتیکی هستیم سعی می‌کنیم که نتایج خوبی کسب کنیم و سال خوبی را رقم بزنیم.