بلفکه: اولویتم حضور در تیم ملی بود/ می‌دانستم قرار است در جهانی شرکت کنم، در لیگ کشتی نمی‌گرفتم

ملی‌پوش وزن ۷۱ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی امید، گفت: اگر می‌دانستم که قرار است در مسابقات امیدهای جهان شرکت کنم به هیچ عنوان برای حضور در لیگ قرارداد امضا نمی‌کردم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فرشاد بلفکه  درباره شرایطش برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان، گفت: خوشبختانه در این مدت تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و من هم از شرایط آمادگی مناسبی برای حضور در این مسابقات برخوردارم. امیدوارم بعد از کسب مدال طلا در بازی‌های داخل سالن آسیا در این رقابت‌ها نیز بتوانم عملکرد قابل قبولی داشته باشم و با دست پر بازگردم.

وی درباره حواشی که در خصوص عدم حضور او در فینال لیگ کشتی فرنگی پیش آمد و مسئولان تیم سیناصنعت مدعی شدند او با وجود عقد قرارداد با آنها حاضر به حضور در فینال نشده است، گفت: قراردادی که با سینا صنعت بستم برای ۹-۸ ماه قبل بود. اگر می‌دانستم قرار است در مسابقات امیدهای جهان کشتی بگیرم هرگز برای حضور در لیگ قرارداد نمی‌بستم و کشتی نمی‌گرفتم. با هماهنگی کادر فنی تیم امید تصمیم گرفتم برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی قید حضور در فینال را بزنم. در حقیقت اولویت اصلی‌ام حضور در تیم ملی بود و شرایط کشتی گرفتن در فینال را نداشتم.

ملی‌پوش وزن ۷۱ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی امید در پاسخ به این سؤال که مسئولان سینا صنعت مدعی شدند که وی در اردوی تیم حریف (بیمه رازی) مشاهده شده است، تصریح کرد: به هیچ عنوان چنین چیزی درست نیست و صحت ندارد.

/فارس