برانکو: هدف در بازی سایپا برد است و برد

    سرمربی کروات پرسپولیس بعد از دو برد پیاپی تیمش در لیگ برتر و جام حذفی با روحیه مناسبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا حاضر شد.       به گزارش “مازنداسپرت“، برانکو ایوانکوویچ که تلاش داشت با فارسی صحبت کردن خود حاضرین در نشست را شگفت زده کند در […]

 

 

سرمربی کروات پرسپولیس بعد از دو برد پیاپی تیمش در لیگ برتر و جام حذفی با روحیه مناسبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا حاضر شد.

 

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، برانکو ایوانکوویچ که تلاش داشت با فارسی صحبت کردن خود حاضرین در نشست را شگفت زده کند در ابتدا گفت: با توقفی که با توجه به بازی های تیم ملی بود به بازی های لیگ برگشتیم. بازی خوبی در قالب جام حذفی برابر پیکان داشتیم. خوشبختانه به هدف مان در این بازی رسیدیم و در بازی با سایپا نیازی نیست به توضیح نیست که بگویم انتظار بازی سختی را خواهم داشت.

وی ادامه داد: سایپا تیمی است که در چند فصل گذشته بازیکنانش به صورت مستمر در کنار هم بودند. آنها دو بازیکن جدید موثر در این فصل گرفتند. جواد نکونام نیازی به تعاریف من نبود. آنها بازی شان را نسبت به فصل گذشته تغییر داده اند اما هدف ما در این بازی برد است و برد.

برانکو در ادامه گفت: تمام بازیکنانم آماده هستند. به جز حیدریه که به دلیل مصدومیت نمی تواند در این بازی به میدان برود همه آنها در کورس رقابت برای حضور در یازده نفر اصلی هستند. امروز در پایان تمرین مشخص خواهد شد چه کسی در لیست خواهد بود. ما به دنبال استمرار بردهای مان هستیم و با این هدف در بازی فردا به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد شرایط سایپا و شرایط سنی دو تیم گفت: این کاملا واضح است که تیم جوان امتیازات خاص خودش را دارد و تیم مسن شرایط و امتیازات خاص خودش را دارد. من برای همین همیشه معتقد هستم معجونی از تیم جوان و باتجربه برای یک تیم مناسب تر است. با تمام خصوصیاتی که داریم در فرصت های گل مان فرصت سوزی های زیادی داریم و این به خاطر جوان بودن تیم ما هستند.

برانکو در تشریح صحبت هایش گفت: بازیکنان جوان ما تحت فشار هستند و در نتیجه گیری ما استرس بازیکنان تاثیرگذار است. اگر در روند نتیجه گیری های مان تاثیر مثبتی خواهد داشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط محسن مسلمان و استفاده از او گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم محسن در مدت اخیر شرایط فوق العاده ای در تمرینات داشته است. در تمام تمرینات مان با تمرکز بالا حاضر می شود و باید صبور باشد. مشکلات به طور قطع حل نخواهد شد و بازیکن باید مدام توانایی خود را به نمایش بگذارد. من به او گفتم طارمی، امید، هادی و فرشاد نسبت به او در اولویت هستند. هر بازیکنی که فرصت به دست می آورد برای بازی باید کاملا آماده باشد از آن استفاده کند.

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به اینکه با توجه به گل نخوردن تیمش در دو بازی گذشته به ترکیب خط دفاعی اش رسیده است گفت: در خط دفاعی مشکلاتی در ابتدای فصل داشتیم. ورود بازیکنان جوان به ترکیب تیم و دیر ملحق شدن بازیکنان به تمرین و در کنار آن محرومیت هایی که بازیکنان با آن داشتند. تیم نمی توانست در این شرایط به ثبات برسد. مشکلاتی بود که می توانست پیش بینی این اتفاقات را داشت اما طبیعی است که اکنون خط دفاعی ام به ثبات و استاندارد برسد. سایپا تیمی است که بازیکنانش سال ها در کنار هم بازی می کنند. نظم دارند و مشکل خاصی ندارد و طبیعی است در چنین شرایط به نتیجه هم برسد.

سرمربی کروات پرسپولیس در مورد مشکلاتی که در راه مداوای حیدریه بین کمیته پزشکی فدراسیون و تیم ملی امید به وجود آمده نیز گفت: متاسفانه ما هشدار داده بودیم به تیم ملی امید که ایشان مصدوم است و باید در ایران بماند و درمانش را تکمیل کند. او ۱۰ روز را از دست داد و پرسپولیس و تیم ملی هم او را از دست داد. او برای بازی بعدی تیم ملی هم آماده نخواهد شد. با یک برنامه خاص در حال آماده کردن خود است و چیزی که از آن ترس داریم این است که تا نیم فصل او را در اختیار نداشته باشیم.

سرمربی کروات پرسپولیس که گفته می شود در پایان دیدار تیمش برابر پیکان که با پیروزی و صعود سرخپوشان همراه بود به بازیکنان مبالغی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزارتومان به عنوان پاداش داده تا بی توجهی مدیران باشگاه به بازیکنان را جبران کند اینطور توضیح داد: مایل نیستم درباره پاداش هایی که به بازیکنانم داده ام صحبت کنم و این یک صحبت های داخلی و خانوادگی بین خودم و تیمم است.

 

منبع:ورزش۳