پیش بازی آیندهوون-منچستریونایتد

دو تیم پی اس وی آیندهوون و منچستریونایتد، امشب در ورزشگاه فیلیپس شهر آیندهوون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.   به گزارش “مازنداسپرت“، ممفیس دیپای، خرید تابستانی یونایتد، مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت. آیندهوون پی اس وی با کسب ۱۱ امتیاز از ۵ بازی خودر در لیگ هلند، در رده ی چهارم جدول […]

دو تیم پی اس وی آیندهوون و منچستریونایتد، امشب در ورزشگاه فیلیپس شهر آیندهوون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، ممفیس دیپای، خرید تابستانی یونایتد، مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

آیندهوون

پی اس وی با کسب ۱۱ امتیاز از ۵ بازی خودر در لیگ هلند، در رده ی چهارم جدول قرار گرفته است. آنها در ۵ دیدار اخیر خود، ۳ پیروزی و ۲ تساوی کسب کرده اند و نسبتا در فرم خوبی قرار دارند. حال آنها باید به مصاف منچستریونایتد بروند که شرایطی مشابه شرایط آنها در لیگ برتر دارد. دو تیم تا به حال دو بار به مصاف یکدیگر رفته اند که نتیجه تلاش آنها، یک پیروزی برای هر کدام بوده است. فیلیپ کوکو، سرمربی آیندهوون که خود زمانی شاگردا فان خال، بوده، حال باید به مصاف استاد خود برود.


منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان خال با کسب ۱۰ امتیاز از ۵ بازی خود در لیگ برتر، در رده ی سوم قرار گرفته اند. آنها در ۵ بازی اخیر خود ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست کسب کرده اند و با پیروزی که مقابل لیورپول به دست آوردند، با روحیه برای دیدار اروپایی خود آماده می‌شوند. پس از یک فصل غیبت از حضور در اروپا، یونایتدی ها بی تابانه منتظر بازگشت به اروپا هستند و این بازی، شروع ماجراجویی فان خال با یونایتد در چمپیونزلیگ خواهد بود. یوناتید برای دیدار فیل جونز را در اختیار نخواهد داشت. همچنین بعید به نظر می‌رسد که فان خال، روی رونی ریسک کند.

نتایج اخیر و دیدارهای رودرروی دو تیم:

ترکیب احتمالی

پیش بینی کاربران سایت who scored:

پرتکرار ترین نتیجه : پیروزی ۳-۰ منچستریونایتد

پیش بینی پیروزی منچستریونایتد: ۷۱٫۴۳درصد

پیش بینی پیروزی آیندهوون: ۱۹٫۰۵ درصد

منبع:ورزش۳