مرزبان: پیکان شرافتمندانه بازی کرد

سرمربی تیم پیکان می گوید حضورمان در جام حذفی عرصه ای برای نمایش بازیکنان جوان مان بود.     به گزارش “مازنداسپرت“، علیرضا مرزبان پس از پایان بازی تیمش در مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری پایان بازی گفت: با توجه به شرایطی که داشتیم، تیمی را سازماندهی کردیم که در لیگ برتر بازی کند. باید […]

سرمربی تیم پیکان می گوید حضورمان در جام حذفی عرصه ای برای نمایش بازیکنان جوان مان بود.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، علیرضا مرزبان پس از پایان بازی تیمش در مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری پایان بازی گفت: با توجه به شرایطی که داشتیم، تیمی را سازماندهی کردیم که در لیگ برتر بازی کند. باید از شرایطی سخت عبور کرده و نیروهای جدیدی اضافه می‌کردیم. در مجموع شرایط سخت بود و توانستیم نتایج مثبتی بگیریم.

وی ادامه داد: بحث من این نبود که در جام حذفی برای قهرمانی شرکت کنیم.وظیفه ما این بود که صحنه ای را برای بازیکنان جوان فراهم کنیم که خودشان را نشان بدهند.الان هم خوشحالم فوتبال شرافتمندانه ای را نشان دادیم.این جوانان خیلی وقت ها تجربه بازی نداشتند.خوشحالم نتیجه خوبی را گرفتیم.


این مربی در رابطه با صحنه پنالتی و داوری بازی گفت: در برخی مواقع از زندگی ما نمی توانیم تصمیم بگیریم که خورشید از کدام طرف بیرون بیاید به هر حال باید تصمیم او را قبول کنیم.

 

منبع:ورزش۳