مراسم افتتاحیه دفتر جدید پایگاه خبری مازنداسپرت برگزار شد + گزارش تصویری

دفتر جدید پایگاه خبری تخصصی ورزشی مازند اسپرت با حضور مسئولین شهری و استانی برگزار شد و در این روز از هفته نامه توپ پِر رونمایی شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز پنجشنبه ۴ آبان با حضور مسوولین استانی و شهرستانی افتتاحیه دفتر جدید پایگاه خبری تخصصی ورزشی مازند اسپرت برگزار شد .
مازند اسپرتی ها در این روز از هفته نامه خود نیز رو نمایی کردند.
توپ پر نام هفته نامه مازند اسپرتی هاست که از آذر ماه به صورت رسمی استارت خواهد خورد .مازند اسپرتی ها که حدود یک دهه در رسانه بر خط فعالیت های خود را دنبال می کردند با نام نوپ پُر در جراید استانی به فعالیت خواهند پرداخت .

دکتر سعید نجاریان مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری در این زمینه گفت:شجاعت شما قابل تحسین است و جای تقدیر و تشکر دارد که سال های سال فعالیت در عرصه سایت ورزشی به عنوان یک مرجع خبری و خبرگذاری ورزشی حضور داشتید و امیدوارم افتتاح این هفته نامه توپپر زمینه ساز بهبود و رشد شما شود و من به نوبه خودم برایتان آرزوی موفقیت میکنم.

در ادامه نیز حسینیان مسئول بسیج ورزشکاران بیان داشت: در مازند اسپرت علاوه بر مسائل ورزشی به بعد اخلاقی و اعتقادی نیز توجه میشود که همین امر سبب تمایز با دیگر سایتهای خبری شده است وی افزود:امروزه بحث جنگ رسانه ها مطرح است که حضرت آقا نیز در مورد اهمیت فضای مجازی میفرمایند:اگر رهبر نبودم مسئول فضای مجازی میشدم.

کیادهی مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری نیز گفت:اول از همه افتتاح هفته نامه توپپر و دفتر جدید مازند اسپرت را به آقای رضی و همکارانش تبریک میگویم و آینده درخشانی را برای مازنداسپرت در آینده نزدیک میبینم.

 

گفتنیست در پایان مراسم از سایت مخصوص هفته نامه توپ پُر نیز رو نمایی شد و در نهایت دربی سرخابی ها در حضور حاضرین در دفتر پایگاه خبری مازند اسپرت و توپ پُر مشاهده شد.