وداع زود هنگام چهار نماینده دختران از تاتامی تنریف

در دومین روز از مسابقات کاراته قهرمانی جهان چهار نماینده دختران با شکست مقابل حریفان خود از گردونه مسابقات حذف شدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،،‌ رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان امروز(پنج شنبه) در رده سنی جوانان پیگیری می شود که تیم ملی جوانان بانوان امروز در ۴ وزن به مصاف حریفان خود رفتند و تمام نمایندگان دختران پس از شکست از گردونه مسابقات کنار رفتند.

در وزن ۴۸- کیلوگرم دختران، لیلا برجعلی در اولین مبارزه مقابل چیلو لیدون از انگلیس پس از کسب نتیجه یک بر یک هانسکو شد و با باخت کاراته کا انگلیسی پس از تساوی یک بر یک برابر نماینده اندونزی، لیلا برجعلی شانس حضور در جدول رپه شارژ را از دست داد.

در وزن ۵۹- کیلوگرم، نگین آلتونی در دور نخست مقابل نماینده سوئیس به برتری دست یافت . وی در دور دوم به مصاف نماینده کوزو رفت و پس از تساوی صفر- صفر با رای دواران پیروز شد. نماینده کشورمان در دور سوم مقابل کاراته کایی از مکزیک قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. با شکست نماینده مکزیک در دور چهارم مقابل نماینده بلغارستان، آلتونی نیز فرصت حضور در جدول شانس مجدد را از دست داد.

در وزن ۵۹+کیلوگرم، مینا یوسفی در دور نخست مقابل نماینده “پرو” با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت. یوسفی در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر مقابل نماینده آمریکا پیروز شد. وی در دور سوم با نتیجه ۲ بر یک مقابل نماینده اسپانیا شکست خورد. با شکست نماینده اسپانیا مقابل نماینده روسیه، یوسفی نیز حذف شد تا پرونده هر ۴ نماینده دختران جوانان ایران در روز دوم بسته شود.

/فارس