برای حضور در بازیهای آسیایی تلاش می کنم/ اولویتم درمان کامل است

دارنده مدال برنز وزن ۵۷ کیلوگرم المپیک ریو گفت: مدتی است تمرینات سبک را آغاز کردم تا بتوانم بزودی دوباره به روی تشک کشتی بازگردم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حسن رحیمی  با بیان اینکه روند درمانی خوبی را پس از جراحی زانو پشت سر می گذارد، اظهار داشت: با توجه به نظر پزشکان، تمرینات سبک را آغاز کردم که البته این تمرینات بیشتر به نگه داشتن توان بدنی است. همچنین روند درمانی و فیزیوتراپی هم که طبق روال قبلی و زیر نظر پزشکان پیگیری می کنم و بدون عجله به فکر بازگشت به روی تشک هستم.

وی تصریح کرد:طبق برنامه ریزی و با توجه به روند درمانی ام تمام سعی و تلاشم بر این است تا بتوانم خودم را برای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا آماده کنم. البته زمان کافی برای بهبودی و رسیدن به آمادگی مطلوب دارم و به امید خدا می توانم برای این رویداد آسیایی خود را به تیم ملی برسانم.

قهرمان کشتی جهان در پایان افزود: به هیچ عنوان قصد ندارم با فشار بیش از حد به زانوی جراحی شده ام، کارم را برای بازگشت سخت تر کنم. اولویت اصلی من درمان است و سپس به فکر حضور در عرصه ملی هستم. در نتیجه باید کاملا صبور باشم و با حوصله ودقت به روند درمانی ام ادامه دهم.

، حسن رحیمی که پس از بازگشت از بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو با تشدید مصدومیت از ناحیه زانوی پای راست روبرو شده بود، سرانجام روز سوم مرداد ماه امسال، پای خود را تیغ جراحان سپرد تا بتواند دوباره برای کشتی ایران افتخارآفرینی کند.

رحیمی پس از عمل جراحی، اقدامات درمانی، فیزیوتراپی و دوران نقاهت خود را زیر نظر پزشکان پشت سر می گذارد که خوشبختانه با روند درمانی خوبی روبرو شده است.