گل محمدی: از قهرمانی در جام حذفی کوتاه نمی آییم

یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن گفت: جام حذفی خیلی برای ما مهم است و دنبال تکرار افتخار قهرمانی در این جام هستیم.   گل محمدی به خبرنگار “مازنداسپرت” گفت: در هفته ششم باید مقابل فولاد بازی کنیم و این یکی از سخت ترین بازیهای فولاد در طول شش هفته گذشته است. غیبت ۸ بازیکن […]

یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن گفت: جام حذفی خیلی برای ما مهم است و دنبال تکرار افتخار قهرمانی در این جام هستیم.

 

گل محمدی به خبرنگار “مازنداسپرت” گفت: در هفته ششم باید مقابل فولاد بازی کنیم و این یکی از سخت ترین بازیهای فولاد در طول شش هفته گذشته است.

غیبت ۸ بازیکن ذوب را ناهماهنگ کرده است

پیش از دیدار جام حذفی بخاطر بازیهای تیم ملی ما ۶ بازیکن را در اختیار نداشتیم. بعد از آن هم سه بازیکن که برای بازی با گوام انتخاب شدند و دنبال ویزای آمریکا بودند در نتیجه ۸ بازیکن من درگیر بازیهای تیم ملی بودند. غیبت این بازیکنان باعث شده که ناهماهنگی در تیم به وجود بیاید. در مجموع تیم ما از شرایط مسابقه دور بود . تیم بادران هم بازیکنان جوان با انگیزه ای داشت که در نهایت ما مقابل آنها به برتری رسیدیم.

از قهرمانی در جام حذفی کوتاه نمی آییم

ذوب آهن مدافع عنوان قهرمانی در جام حذفی است و این بازیها برای ما خیلی مهم است. ما می خواهیم که افتخار فصل گذشته را دراین فصل هم به دست بیاوریم. ذوب آهن برای تکرار قهرمانی جام حذفی تمام تلاشش را می کند و ما کوتاه هم نمی آییم. هر چند که در حال حاضر ما با شرایط مطلوب لیگ گذشته هنوز فاصله داریم ولی بازیکنان ما جوان هستند و انگیزه زیادی دارند. از طرفی آنها برای هماهنگی و آمادگی بیشتر نیازمند بازی تدارکاتی بیشتر هستند. متاسفانه بعد از ۳،۴ بازی لیگ تعطیل می شود و این مساله باعث می شود که روند رو به رشد تیم ما متوقف شد. البته این تعطیلات بخاطر تیم ملی است و این مساله هم در تمام تیمهای لیگ وجود دارد.

کی روش حق دارد نگران تیم ملی باشد

من فکر می کنم که دعوت از جوان ها در این مرحله برای تیم ملی، حرکت بسیار خوبی بود. جوان های با انگیزه و مستعد هستند که خودشان را نشان دهند و این بازیکنان هستند که می توانند آینده تیم ملی را تضمین کنند. در مورد بازی هند و گوام باید بگویم نتیجه برای ایران خوب بود. ولی این دو تیم نمی توانند محک جدی برای ما باشند. اصلی ترین رقیب ما در این گروه عمان است که به نسبت سایر حریفان ما قدرتمند تر است. ولی تیم ما در دور بعد محک می خورد و بهتر است برای هماهنگی و آمادگی بیشتر بازیکنان تا آن زمان بازیهای دوستانه بیشتری برگزار کنیم. آقای کی روش هم مثل هر مربی دیگر همیشه نگران تیمش است . او حق دارد که نگران آینده تیم ملی باشد. ما باید بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم تا مربی بتواند نقاط ضعف و قوت تیم را بشناسد و برای بهبود برنامه ریزی کند.

فولاد سخت ترین حریف ۶ هفته ابتدایی لیگ است

دیدار بعدی ما در لیگ مقابل فولاد است ما نباید نتیجه نگرفتن این تیم را ملاک قرار دهیم چون فولاد تیم خوبی است و آنها برای جبران نتایج هفته اول حتما انرژی بیشتری می گذارند. ضمن اینکه بازی باید در گرما و هوای شرجی اهواز برگزار شود و به همین دلیل هم من فکر می کنم که بازی مقابل فولاد یکی از سخت ترین بازیهای ما در ۶ هفته گذشته لیگ است.

منبع:ورزش۳