دخیا: از حمایت هواداران ممنونم

داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد عنوان کرد که برای بازگشت به میادین روزشماری می‌کند.   به گزارش “مازنداسپرت“، دخیا روز گذشته قراردادش با منچستریونایتد را تمدید کرد. این در حالی بود که گلر اسپانیایی در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشت ولی به خاطر اشتباه اداری در ثبت قرارداد، این انتقال منتفی شد. حال […]

داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد عنوان کرد که برای بازگشت به میادین روزشماری می‌کند.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، دخیا روز گذشته قراردادش با منچستریونایتد را تمدید کرد. این در حالی بود که گلر اسپانیایی در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشت ولی به خاطر اشتباه اداری در ثبت قرارداد، این انتقال منتفی شد. حال گلر ۲۴ ساله از هواداران یونایتد تشکر کرد و عنوان کرد که دوست دارد مقابل لیورپول به میدان برود.

او گفت:” احساس خیلی خوبی دارم، می‌خواهم از هواداران برای حمایتشان تشکر کنم. آنها همیشه پشت من و پشت این باشگاه بودند و این فوق‌العاده است.تابستان متفاوتی بود و این حقیقت دارد ولی من تمرکزم را حفظ کردم، در آرامش هستم و به تلاشم ادامه می‌دهم. می‌خواهم از همه ی هم تیمی‌هایم نیز تشکر کنم. خیلی سخت تمرین کردم و در تیم ملی به میدان رفتم. احساس می‌کنم که کاملا آماده هستم. بازگشت به اولدترافورد آن هم مقابل لیورپول یک لحظه ی فوق‌العاده است. این دیدار، یک دیدار ویژه برای ما، هواداران و دنیاست و البته نیاز داریم که پیروز شویم.به این ۳ امتیاز برای هواداران نیاز داریم. ما منچستریونایتد هستیم و می‌خواهیم همه چیز را به دست آوریم.”

 

منبع:ورزش۳