می‌خواهیم شروع پر قدرتی در لیگ برتر بسکتبال داشته باشیم

گرگان – بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: می‌خواهیم در دیدار مقابل نفت آبادان شروع پر قدرتی در لیگ برتر بسکتبال داشته باشیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عدنان دورقی  در خصوص دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان از هفته نخست لیگ برتر بسکتبال که عصر دوشنبه (فردا) در گرگان برگزار می‌شود، اظهار کرد: فردا نخستین بازی‌مان در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال است و امیدواریم با استفاده از شرایط میزبانی بازی خوب و قابل قبولی انجام دهیم.

وی افزود: امسال تغییر و تحولاتی در تیم شهرداری گرگان ایجاد شده و اکثر بازیکنان بومی، جوان و با انگیزه هستند.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان شرایط تیم را خوب ارزیابی کرد و گفت: تمام بازیکنان آماده هستند و من هم یک هفته است که به تیم ملحق شدم و در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم.

دورقی در خصوص شرایط دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسکتبال خاطرنشان کرد: شرایط سخت است و بازیکنان در تمام تیم‌ها تقسیم شده‌اند، اما ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم و مقابل تمام تیم‌ها با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

 از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان راس ساعت ۱۶ دوشنبه (فردا) در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

/مهر