هاشمی: هر بازیکنی که از فشردگی مسابقات خسته می‌شود برود، کارمند شود!

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: هر بازکینی که احساس می‌کند فشردگی مسابقات او را خسته می‌کند، شغل کارمندی انتخاب کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مصطفی هاشمی در مورد شرایط مهرام برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: مدت کوتاهی است که آمده‌ام و ۱۰ روزی است که تمرینات را انجام می‌دهیم. بازیکنان بسیار خوب و با انگیزه‌ای در ترکب تیم ما هستند که باید مسیر پیشرفت را طی کنند. باید پیروز شدن و موفقیت را باور داشته باشند و بدانند در چه تیم با سابقه‌ای می‌خواهند بازی کنند.

وی در مورد اینکه لیگ با ۹ تیم برگزار می‌شود، گفت: نظر شخصی من این است که لیگ نباید کمتر از ۸ تیم باشد، ۸ تیمی که یکدیگر را به چالش بکشند و وسط لیگ کنار نروند و تا آخر بمانند.

سرمربی مهرام در مورد اینکه یک تیم هر هفته استراحت خواهد داشت و این موضوع به ریکاوری بازیکنان کمک می‌کند یا خیر، گفت: به نظر من هر بازیکنی که احساس می‌کند از فشردگی مسابقات خسته می‌شود و آسیب می‌ببیند، برود کارمند شود. ورزش حرفه‌ای آسیب دیدگی هم دارد و نمی‌توان کاری کرد. باید این سختی‌ها را تحمل کرد و آمادگی بالایی داشت.

هاشمی در مورد دیدار با شهرداری تبریز در هفته اول عنوان کرد: این تیم ملی پوشان و بازیکنان خوب و با تجربه ای مانند روزبه ارغوان، اصغر کاردوست و آرن داودی را دارد. شنیده‌ام خارجی‌ هم دارند، اما از شرایطش خبری ندارم. از سوی دیگر میزبان هستند و از این شرایط استفاده خواهند کرد. من هم همیشه خواسته‌ام بازیکنان برای پیروزی و موفقیت با جان و دل در زمین بازی کنند و نتیجه هرچه شد اشکالی ندارد.

وی در مورد اینکه تکلیف جذب یار خارجی به کجا رسید، گفت: چند گزینه را مدنظر داریم، اما تصمیم به جذب آنها را باشگاه می‌گیرد.

به گزارش فارس، لیگ برتر بسکتبال از فردا دوشنبه ۲۴ مهر آغاز می‌شود و شهرداری تبریز و مهرام  در تبریز به مصاف هم می‌روند.

/فارس