جابجایی اخم و لبخند/ منوچهری معاونت توسعه امور ورزشی شد !

طی حکمی از سوی حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، کسری منوچهری به سمت سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی استان منصوب شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،طی حکمی از سوی حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، کسری منوچهری به سمت سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی استان منصوب شد.

کسری منوچهری از مدیران اخلاق مدار و با تجربه ورزش مازندران است که سال های سال در امر ورزش خدمتگذار ورزشی ها بوده است .

گفتنیست؛ پیش از این ابوالقاسم عباسی معاونت توسعه امور ورزشی استان مازندران را بر عهده داشت.

برنامه محوری ، نظارت دقیق، خروج از روزمرگی :انتظارات حسین زادگان از معاونت ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مراسم معارفه کسری منوچهری به سمت سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی به ایراد انتظارات خود نظیر ایجاد هر چه بیشتر وفاق و همدلی در بین کارکنان ستادی، ایجاد تعامل موثر با هیات های ورزشی، و دقت در رفع موانع موجود بر سر راه هیات های ورزشی استان پرداخت

حسین زادگان در این جلسه با بیان اینکه هیات های ورزشی بازوان دستگاه ورزش می باشند، اظهار کرد: ایجاد تعامل موثر و نظارت بر عملکرد و فعالیت هیات های ورزشی قدرتمند اساس کار موجب توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر ورزش استان می شود.
وی با اشاره به اینکه با برنامه محوری ، همسو با سیاست های پیش رو در دولت تدبیر و امید در کنف همکاری و همدلی هیات های ورزشی استان، موجب تعالی و شکوفایی هر چه بیشتر در پیشبرد اهداف خواهد بود.
حسین زادگان در پایان از فعالیت ابوالقاسم عباسی در سمت معاونت توسعه امور ورزشی استان تشکر و تقدیر نمود و کسری منوچهری را به عنوان سرپرست این حوزه منصوب نمود.
در متن حکم به آمده است:
جناب آقای کسری منوچهری
سلام علیکم
با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در توسعه امور ورزش و جوانان، بموجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست معاونت امور ورزشی این اداره کل منصوب میشوید.
امید است با اتکال به خداوند منان و درایتی که در شما سراغ دارد در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، با برنامه ریزی منطقی و اصولی در چارچوب شرح وظایف محوله، نسبت به گسترش و تعمیم ورزش بین احاد مردم استان بویژه قشر جوان موفق و موید باشید.
حبیب حسین زادگان
مدیرکل