رقابت های فوتسال کارکنان بانک ملت سراسر کشور برگزار می شود

مسئول برگزاری مسابقات کارکنان بانک ملت از برگزاری هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان بانک ملت کشور در محمودآباد خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهدی افشار دوست در گفت و گو با خبرنگارما با بیان اینکه ۳۲ تیم از اعضای کارکنان بانک ملت ازسراسر کشور در هشتمین دوره این رقابت ها حضور دارند اظهار کرد: این مسابقات با عنوان جام شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

وی گفت:مسابقات فوتسال کارکنان بانک ملت با حضورتیم هایی ازسراسر کشور از روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

افشاردوست هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد تقویت روحیه سلامت در کارکنان عنوان و تصریح کرد: با توجه به تاکید دین مبین اسلام و فرمایشات مقام معظم رهبری؛ ورزش می تواند موجب افزایش بهره وری و کاهش تنش های فکری و جسمی شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد:این مرحله از مسابقات به میزبانی محمودآباد همزمان در دو سالن ورزشی حسین توکلی و شهید رجایی برگزار خواهد شد.

افشار دوست در پایان تصریح کرد: المپیاد فرهنگی ،ورزشی کارکنان بانک ملت از ۱۹ مهرماه د ر ۹ رشته ورزشی و باشرکت بیش از ۸۰۰ ورزشکار در مجتمع آموزشی رفاهی یاس امیر آباد مازندران برگزار می شود.