شهروندی ها بازی برده را با تساوی عوض کردند/صدرنشین در ساری قِسِر در رفت !

هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز تیم شهروند ساری در خانه میزبان تیم مس سونگون ورزقان بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز تیم شهروند ساری در خانه میزبان تیم مس سونگون ورزقان بود و در پایان در حالی که از حریف خود پیش بود با تساوی دو دو این دیدار را به پایان رساند.

علی ابراهیمی هر دو گل شهروند ساری را در این دیدار به ثمر رساند و گل های تیم حریف توسط علیرضا عسگری و محمدرضا سنگ سفیدی زده شد.

در این دیدار ساروی ها در همان ثانیه های ابتدایی موفق شدند توسط علی ابراهیمی به گل دست پیدا کنند تا بازی رو با جدیت بیشتر در دست بگیرند.شهروند ساری در این دیدار در حالی که با نتیجه دو بر یک از حریف خود پیش بود در نهایت با قشار زیاد حریف این دیدار در نهایت با تساوی به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند

همچنین در آغاز هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال دو تیم گیتی پسند اصفهان و حفاری اهواز از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان با نتیجه تساوی چهار بر چهار امتیازات را تقسیم کردند. گیتی پسند با این یک امتیاز بیست و نه امتیازی شد و حفاری اهواز هم بیست و دو امتیازی شد.

نتایج هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

آذرخش بندعباس ۲ – پارسیان شهر قدس ۰

شهروند ساری ۲ – مس سونگون ۲

ارژن شیراز ۴ – مقاومت قرچک ۳

مقاومت البرز ۳ – هیئت قم ۲

شهرداری ساوه ۴ – آتلیه طهران قم ۳