ميلاد تقوي حضورش در انتخابات فدراسیون والیبال را رد کرد !

چند روز پیش خبری با عنوان ثبت نام رییس هیئت والیبال مازندران در انتخابات فدراسیون والیبال در فضای مجازی بصورت گسترده پخش شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،چند روز پیش خبری کار کردیم مبنی بر اینکه ” میلاد تقوی ” رئیس هیات والیبال استان مازندران قصد دارد برای ریاست فدراسیون والیبال اسم نویسی کند که این موضوع باعث خوشحالی اهالی والیبال مازندران نیز شده بود.

اما میلاد تقوی به این خبر واکنش نشان داد و در گفتگویی با والیبال آنلاين در رابطه با این خبرگفت: خودم هم در فضای مجازی این خبر را دیدم البته این مطلب با واکنش های مختلفی رو به رو شد که جا داره از عزیزانی که این خبر را منتشرکردند تشکر کنم همچنین از دوستانی که خیلی زود نگران شدند .

وی تصریح کرد: اما همانطور شب گذشته مدیریت سایت مذکور صحبت شد هیچ تصمیمی برای شرکت در انتخابات نداشته و ندارم و اگر قرار باشد از بین روسای هیئت های استانی کسی کاندیدای ریاست فدراسیون شود عزیزانی مانند ریاست محترم هرمزگان و آذربایجان غربی که پیشکسوت تر و لایق تر هستند.

رییس هیئت والیبال مازندران ادامه داد: از همه ی دوستداران ورزش مازندران میخواهيم که اجازه ندهند برخی سودجویان با استفاده از محبت دوستان به این حقیر والیبال مازندران را به حاشیه ببرند.

وی با بیان اینکه باید در مسیر داورزنی والیبال حرکت کند،افزود:قطعا انتخاب جایگزینی برای دکتر داورزنی با توجه به دستاورد های بزرگ این مدیر توانمند در والیبال کشور کار را دشواری بوده و مطمئنم همکاران خوب ما در استان های مختلف با تصمیم درست فردی را انتخاب خواهند کرد که مسیر دکتر داورزنی را ادامه دهد.