درخشش چهار کشتی گیر مازندرانی در این رقابت ها

چهار کشتی گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی در نخستین روز از پنجمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن ۲۰۱۷ ترکمنستان موفق به کسب چهار مدال شدند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،چهار نماینده کشتی مازندران در روز نخست رقابت های کشتی آزاد پنجمین دوره بازیهای داخل سالن آسیا صاحب یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز شدند.

در پایان مسابقات روز نخست این رقابتها، مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد، حسین الیاسی در وزن ۷۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید و نادر حاج آقا نیا و فرزاد عموزاد در اوزان ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.
در وزن ۵۷ کیلوگرم نادر حاج آقا نیا با سه پیروز مقابل حریفانی از افغانستان، قرقیزستان و ترکمنستان و شکست در برابر حریف قزاقستان به مدال برنز این وزن قناعت کرد.
در ۶۵ کیلوگرم فرزاد عموزاد نیز با پیروزی از حریفانی از هند، پالائو و تاجیکستان و شکست در برابر حریفی از چین به مدال برنز رسید.
در ۷۴ کیلوگرم حسین الیاسی پس از پیروزی مقابل حریفانی از پالائو، چین و قزاقستان راهی فینال شد وی در فینال مقابل حریفی از ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.
در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج نیز حریفانی از چین، افغانستان و ترکمنستان را از پیش رو برداشت و راهی فینال شد که در مسابقه پایانی نیز موفق شد حریف تاجیکستانی را هم شکست دهد و مدال خوشرنگ طلا این وزن را به دست آورد.