گزارش تصویری برتری پرگل جوانان مازنداسپرت برابر البرز آمل

هفته چهارم رقابت های لیگ جوانان مازندران عصر امروز در شهرهای مختلف استان برگزار شد و در این روز تیم جوانان مازند اسپرت در دیداری خانگی میزبان البرز آمل بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته چهارم رقابت های لیگ جوانان مازندران عصر امروز در شهرهای مختلف استان برگزار شد و در این روز تیم جوانان مازند اسپرت در دیداری خانگی میزبان البرز آمل بود که در پایان موفق شد حریف خود را با سه گل بدرقه کند.

مازند اسپرتی ها در این دیدار موفق شدند عملکرد بهتری نسبت به بازی های قبل داشته باشند و حریف خود را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند.

گل های مازند اسپرت در این دیدار توسط حسن طاهرپور، رضا كلانترى و احمد مشهدى خلردى به ثمر رسیده شد.

در پایان هفته چهارم این رقابت ها شاگردان ولی نژاد با این سه امتیاز کسب شده و با ۲ اختلاف امتیاز نسبت به مقاومت بابل در جایگاه دوم جدول قرار دارند.

گفتنیست؛ تیم مازند اسپرت از پیشکسوتان با تجربه فوتبال مازندران به عنوان مشاوران فنی بهره می برد که در جدیدترین اقدام ” رحمت مهمانچی ” و ” حسین قزل سفلو ” دو تن از بزرگان فوتبال مازندران که در بخش استعدادیابی ملی و سایر امور مرتبط به فوتبال تخصص دارند را به تیم اضافه کردند تا ازتجربیات این عزیزان در پیشبرد اهداف بلند مدت باشگاه گام های خوبی بردارند. پیش از این نیز ” ابراهیم تقی پور ” و ” رضا مهدجو ” دو تن دیگر از بزرگان فوتبال کشور در گروه مشاوران و مدیران فنی این باشگاه حضور پیدا کرده بودند.