مسجل شدن برنز ۴ کوراش‌کار ایران/ صعود بختیاری و سهرابی به فینال پومسه/ انصاری در شنا فینالیست شد

هفتمین روز از پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا با حضور نمایندگان کشورمان در هشت رشته آغاز شده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، در هفتمین روز از این بازی‌ها قرار است ورزشکاران کشورمان در هشت رشته به رقابت با حریفان خود بپردازند.

نتایج به دست آمده به شرح زیر است:

کوراش:
* مجتبی نیک‌بین در وزن ۱۰۰- کیلوگرم در نخستین مبارزه خود به دلیل عدم حضور ورزشکار هندی به عنوان فرد پیروز معرفی شد. وی در مرحله یک‌چهارم نهایی قرار بود به مصاف نماینده تاجیکستان برود، اما این حریف به میدان نیامد تا نیک‌بین ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنزش نیز مسجل شود.

* مجتبی زمانی‌مقدم در وزن ۹۰- کیلوگرم در نخستین دیدار خود مقابل نماینده میزبان قرار گرفت و او را ضربه فنی کرد تا مقتدرانه به جمع هشت ورزشکار برتر صعود کند. وی در دومین رقابت خود ۵ بر صفر از سد حریف افغانستانی گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنزش نیز مسجل شود.

* کامران رستمی در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم و در مرحله یک‌چهارم نهایی به دلیل عدم حضور ورزشکار تاجیکستانی، پیروز و مدال برنزش مسجل شد.

* شایان خیراندیش در مرحله یک‌هشتم نهایی وزن ۹۰- کیلوگرم قرار بود مقابل حریفی از تیم پناه‌جویان قرار بگیرد، اما این کوراش‌کار به میدان نیامد تا نماینده کشورمان راهی مرحله بعدی شود. خیراندیش در دیدار بعدی نیز ۱۰ بر صفر از سد نماینده فیلیپین گذشت تا ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را مسجل کند.

تکواندو:
* کوروش بختیاری در اجرای فُرم (پومسه) با امتیاز ۱۱۲٫۲ کار خود را به پایان رساند و در جایگاه دوم قرار گرفت تا جواز حضور در مرحله فینال را کسب کند.

* علی سهرابی نیز در پومسه مردان با ۱۰۷٫۷ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت و گام به فینال گذاشت.

* شنا:
* سینا غلامپور در ماده ۵۰ متر آزاد و در گروه ۵ با زمان ۲۳:۰۳ ثانیه در رده پنجم ایستاد و از صعود به مرحلعه بعدی باز ماند.

* بنیامین قره‌حسنلو در گروه ۶ ماده ۵۰ متر آزاد با زمان ۲۳:۰۰ ثانیه در بین هشت شناگر ششم شد و نتوانست راهی مرحله بعدی شود.

* در ماده ۱۰۰ متر قورباغه، مهدی انصاری با ثبت رکورد ۱٫۰۰٫۷۶ دقیقه در گروه ۲ در رده سوم ایستاد و به فینال این ماده صعود کرد.

* در ماده ۱۰۰ متر قورباغه و در گروه ۳ آریا نسیمی‌شاد با رکورد ۱٫۰۲٫۲۸ دقیقه ششم شد و نتوانست به جمع فینالیست‌ها راه پیدا کند.

کشتی کمربند ـ آلیش آزاد:
* زهرا مجدی در وزن ۷۰- کیلوگرم با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب حریفی از ازبکستان شد و از صعود به دور بعدی باز ماند.

* زهرا یزدانی در وزن ۵۵- کیلوگرم در نخستین دیدار خود به مصاف حریفی از اندونزی رفت و با شکست ۵ بر ۴، حذف شد.

* لیلا سالاروند در وزن ۶۵- کیلوگرم در مصاف با حریفی از قرقیزستان شکست خورد. رقابت‌های این وزن به دلیل حضور ۵ ورزشکار به صورت گروهی برگزار می‌شود.

* محمود غلامی در وزن ۷۰- کیلوگرم و در مرحله یک‌هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر به حریفی از ترکمنستان باخت و حذف شد.

* عبدالواحد محمدی در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم با پیروزی ۵ بر صفر مقابل نماینده اندونزی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

* هادی سلیمی در مرحله یک‌هشتم نهایی وزن ۸۰- کیلوگرم ۴ بر یک مغلوب کشتی‌گیر تاجیکستانی شد و از صعود به مرحله بعدی باز ماند.

بولینگ و بیلیارد: انفرادی زنان

شطرنج: دور سوم و چهارم استاندارد انفرادی زنان و مردان

دوچرخه سواری مردان اسپرینت: احسان خادم، محمد دانشور

دوچرخه سواری کایرینگ: فاطمه هداوند

وزنه برداری: دسته ۸۵ کیلوگرم؛  صالح چراغی و علی میری

/تسنیم