هاشمی: ایران پتانسیل مدال‌آوری بالایی دارد/ ترکمنستان سنگ تمام گذاشت

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کاروان پتانسیل خوبی برای مدال‌آوری در بازی ‌ای داخل سالن آسیا دارد، اما باید منتظر آغاز رقابت رشته‌های مدال‌آور باشیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کیومرث هاشمی که برای تماشای دیدار دو تیم فوتسال ایران و تاهیتی در سالن حاضر شده بود، در مورد وضعیت کاروان ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا اظهار داشت: هنوز برای قضاوت زود است، با این حال ایران پتانسل خوبی در مدال‌آوری دارد. رقابت رشته‌های مدال آور ما آغاز نشده، از این رو باید منتظر آغاز رقابت آن رشته‌ها باشیم. ان‌شالله ورزشکاران و کادر فنی تلاش می‌کنند که نتایج خوبی بگیرند.

وی درباره افتتاحیه بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: در این برهه از زمان ورزش یکی از شاخص‌های توسعه پایدار برای هر کشوری محسوب می‌شود . البته ورزش برای ترکمنستان شاخص اصلی است و از این رو بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده است.

هاشمی ادامه داد: من برگزاری چند المپیک و بازی‌های آسیایی را مشاهده کرده‌ام، اما باید بگویم واقعا ترکمنستان سنگ تمام گذاشته است. تنها نقطه ضعف ترکمنستان این است که شرایط باید به گونه‌ای باشد که توریست وارد این کشور شود. قطعاً در چشم اندازش حل این مسئله تعریف شده است. وقتی چنین دهکده‌ای ساخته‌اند، قطعا در فکر میزبانی رویدادهای مهمتری هستند و می‌توانند بازی‌های المپیک را هم میزبانی کنند.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: از خانواده شهید حججی که نام کاروان مزین به اسم این شهید است، بابت پیامی که ارسال کردند، تشکر می‌کنم.

/تسنیم