۲مدال طلا و یک نقره حاصل روز نخست/ مازندران با ۵ نماینده در روز دوم

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور خردسالان دختر از امروز (چهارشنبه) با حضور ۲۵۸ تکواندوکار از ۲۸ استان طی ۴ روز و به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می‌گردد. .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور خردسالان دختر از امروز (چهارشنبه) با حضور ۲۵۸ تکواندوکار از ۲۸ استان طی ۴ روز و به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می‌گردد. .

تیم تکواندو خردسالان مازندران امروز با ترکیب آرمیتا صادقی(۲۴- کیلوگرم)، فاطیما رمضانی(۲۸-کیلوگرم)، مهدیه رستمی (۳۲-کیلوگرم)، سیده سما یاسینی(۳۶- کیلوگرم)، فاطمه قاسمی(۴۰- کیلوگرم) به مصاف حریفانش رفت

فاطیما رمضانی و فاطمه قاسمی گردن آویز طلا را بدست آوردند و بر سکوی نخست تیکه زدند و مهدیه رستمی بر سکوی دومی ایستاد و مدال نقره را به گردن آویخت.

 

فردا در دومین و آخرین روز مسابقات آیلار احمدی (وزن ۲۶- کیلوگرم) ، زهرا رزقی فر(وزن ۳۰- کیلوگرم)، مریم دوستعلی پور(وزن ۳۴- کیلوگرم)، ساینا آقاجانی(وزن ۳۸- کیلوگرم) و حنانه پروهان (وزن ۴۰+ کیلوگرم) به عنوان نمایندگان مازندران رو در روی حریفانشان قرار می گیرند.

 

هدایت تیم دختران را مهسا تقوی به عنوان سرمربی به عهده دارد و فاطره مطهری و بهشته اسحاقی به عنوان مربی تیم را همراهی میکند و رقیه بهمنی به عنوان سرپرست تیم را همراهی میکند.