اودگارد: از پیوستن به رئال پشیمان نیستم

مارتین اودگارد، ستاره ۱۶ ساله نروژی، زمستان گذشته پس از مدت ها بررسی تیم های بزرگ اروپایی، سرانجام رئال مادرید را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.     به گزارش “مازنداسپرت“، این بازیکن که رکورد جوان ترین بازیکن تاریخ فوتبال نروژ را یدک می کشد، فصل گذشته تنها در آخرین بازی فصل رئال […]

مارتین اودگارد، ستاره ۱۶ ساله نروژی، زمستان گذشته پس از مدت ها بررسی تیم های بزرگ اروپایی، سرانجام رئال مادرید را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، این بازیکن که رکورد جوان ترین بازیکن تاریخ فوتبال نروژ را یدک می کشد، فصل گذشته تنها در آخرین بازی فصل رئال مادرید برابر ختافه، فرصت پوشیدن پیراهن تیم اول رئال را به دست آورد. اودگارد امسال نیز برای تیم دوم رئال در دسته سوم اسپانیا به میدان خواهد رفت.

او در مورد دلیل انتخاب رئال مادرید به دیلی میل گفت:” باشگاه های مختلفی را بررسی کردم؛ بطور مثال در انگلیس از تمرینات لیورپول و دو تیم شهر منچستر بازدید کردم اما انتخاب من رئال بود و از آن پشیمان هم نیستم. از اینکه به رئال پیوسته ام بسیار خوشحالم.

مادرید جای خوبی است و باشگاه رئال مادرید بهترین باشگاه برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست بهتر و یک بازیکن سطح اول جهانی است. به من پیراهن شماره ۱۰ تیم دوم رئال رسیده که مسئولیت سنگینی است اما مشکلی از این بابت ندارم و آماده چالش های اینچنینی هستم.
با رافا بنیتس(سرمربی رئال) هم دقایقی اندکی صحبت کرده ام. هدف من تبدیل شدن به یک بازیکن بهتر در رئال است و اینکه روز به روز پیشرفت کنم.”

منبع:ورزش۳