بیانیه تند هیأت سه گانه علیه اداره کل ورزش و جوانان!!

در پی بروز برخی ناهماهنگی ها در برگزاری نافرجام لیگ برتر ورزش سه گانه قهرمانی باشگاه های کشور که قرار بود صبح امروز (یکشنبه) به میزبانی شهرستان ساری برگزار شود، روابط عمومی هیأت ورزش سه گانه مازندران بیانیه شدیدالحنی را بر علیه اداره کل ورزش و جوانان استان منتشر نمود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به نقل از روابط عمومی هیات ورزش سه گانه استان مازندران، صبح روز یکشنبه مورخ ۱۲ شهریورماه ۱۳۹۶ برای اولین بار در تاریخ سه گانه استان مازندران شهرستان ساری ،میزبان لیگ برتر قهرمانی باشگاه های کشور شد که از این حیث یک اتفاق تاریخی بود.اما در این بین اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران وظایف خود را به طور خیلی عجیبی انجام نداد و کم کاری کرد. تمام خرج های مسابقات اعم از اسکان و تغذیه و… تیم ها، مسئولان سازمان لیگ،تیم داوری و غیره از جیب هیات استان مازندران رفت و اداره کل ورزش جوانان استان مازندران با سیاستی که در پیش گرفته که این سیاست این است که کسی رییس هیات ورزشی میشود سراغ اداره کل نیاید چون پول نداریم. هیات ورزش سه گانه مازندران تا به امروز یک ریالی از اداره کل دریافت نکرده ولی اداره کل ورزش استان مازندران حداقل کارها را نیز انجام نمیدهد. وقتی از آنها بنر خواستیم گفتند ما بدهی داریم و نمیتوانیم بنر چاپ کنیم مگر اینکه نامه نگاری کنید و درخواست بدهید شاید توانستیم بنر چاپ کنیم.

داستان آنجایی جالب شد که امروز وقتی همه منتظر بودند این رویداد مهم ورزش سه گانه شروع شود اما فهمیدیم که اداره کل ورزش مازندران با پلیس راهور ناجا و دریابانی استان مازندران برای امنیت جاده و دریا نامه نگاری نکرده و هماهنگی های ساده را انجام نداده در حالی که همه این هماهنگی ها در جلسه هم‌اندیشی با معاون مدیر کل صورت جلسه شده بود و قرار بود آقایان هماهنگی های لازم را انجام دهند! تیم هایی که وارد این مسابقات شده بودند با ضرر هنگفتی راهی استان خود شدند و با دلخوری و ناراحتی شدید مازندران را ترک کردند.
جای سوال اینجاست که اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران که نمی تواند به هیات های ورزشی کمک مالی کند و ریالی برای ورزش مازندران هزینه نمیکند و هر افنخاری نصیب ورزش مازندران میشود به نام خود مصادره میکند و شکست ها را به گردن ورزشکار و هیات ها می اندازد با چه انگیزه ای ادامه حیات می دهد؟!
پولی که برای هیچ خرج شد به جهنم اما خسارتی که به تیم ها وارد شد و نام مازندران لکه دار شد را چه کسانی می خواهند جواب بدهند؟! آقای مدیرکل که حضور فیزیکی ندارد حداقل معاون های فعال و کسانی که حرفشان خریدار داشته باشد را بر سر کار بگذارد نه کسانی که برای حرفشان حتی در اداره خودشان تره هم خورد نمیکنند!!