فاطمه حسام: با وجود مصدومیت به مدال برنز رسیدم

نخستین مدال آور کاروان ورزشی دانشجویان کشورمان در مسابقات یونیورسیاد ۲۰۱۷ تایوان معتقد است به رغم مصدومیت توانست به مدال برنز پومسه دست یابد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روز گذشته فاطمه حسام در بخش نخست رقابت‌های پومسه دانشجویان جهان در ورزشگاه تائویوئن، افتخارآفرینی کرد. وی صاحب مدال برنز بانوان پومسه شد و اولین  مدال کاروان ورزشی دانشجویان کشورمان را در مسابقات تایوان ۲۰۱۷ کسب کرد.

فاطمه حسام در این خصوص اظهارداشت:واقعا خیلی خوشحالم که بعد از تلاشی زیاد و پشت سرگذاشتن سختی‌های فراوان، توانستم مدال بگیرم.کارم را برای این بازی‌ها از بهمن ماه گذشته شروع کردم.با توجه به سختی‌های رشته ورزشی، با مصدومیت‌های هم مواجه شدم. به عنوان نمونه باید بگویم تاندون پایم مشکل پیدا کرد و از ناحیه لگن نیز آسیب دیدم. این ها بخشی از سختی‌ها بود که خدارا شکر به نتیجه رسید.من واقعا ممنون پدر و مادرم هستم که با تمام وجود مرا حمایت کردند که به اینجا برسم.واقعا خود را مدیون آنها می‌دانم.

دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه گرگان افزود: البته جا دارد از خانم اسدپور، مربی ام و فدراسیون تکواندو که مرا حمایت کردند، تشکر کنم. با این کمک‌ها بود که مصدومیت‌های سنگین را پشت سرگذاشتم و به آمادگی صددرصد رسیدم.

/تسنیم