“سلطانی‌فر” در ورزش نگاه غیرسیاسی دارد

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: سلطانی‌فر در ورزش نگاه غیرسیاسی داشته و عدالت محوری را در کار خود سرلوحه قرار داده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: ایشان در سمت‌های مختلفی که تا به حال داشته‌اند موفق، اثرگذار و دلسوز عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برنامه تمام وزرا را مطالعه کرده است افزود: برنامه آقای سلطانی‌فر بسیار علمی و عملی و کارشناسی است که از این جهت از ایشان تقدیر و تشکر داریم.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس ادامه داد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در برنامه خود به اسناد بالادستی، همچنین جوانان و امکانات کشور توجه داشته است.

قمی گفت: سلطانی‌فر در ورزش نگاه غیرسیاسی داشته و عدالت محوری را در کار خود سرلوحه قرار داده است.

وی با بیان اینکه سلطانی‌فر در رسیدگی به ورزش قهرمانی، پهلوانی و همگانی توجه داشته و برای هر کدام برنامه خاصی را ارائه کرده است، تصریح کرد: توجه ویژه به مناطق محروم و توسعه نیافته و روستاهای کشور در برنامه وی مشهود و نگرش محرومیت‌زدایی وی قابل تامل و تقدیر است. توجه خاص به جوانان و رشد ورزش در بین آنان و همچنین توجه به زندگی ایرانی اسلامی در بین جامعه ورزشی و این موضوع که میان ارزش و ورزش تلفیق ایجاد کرده‌اند از موضوعات بسیار مهم است که وی با پشتکار و خستگی‌ناپذیری بدان جامه عمل پوشانده است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس در پایان گفت: صحبت نکردن مخالف درباره برنامه‌های سلطانی‌فر نشان از غیرسیاسی بودن وی در ورزش دارد.

/تسنیم