سکوت فدراسیون تیراندازی در خصوص حکم دیوان امروز می شکند

مسئولان فدراسیون تیراندازی بالاخره امروز سکوت خود در خصوص حکم اخیر دیوان عدالت اداری را خواهند شکست.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ماجرای عجیب و دنباله دار فدراسیون تیراندازی همچنان ادامه دارد. پس از لغو انتخابات سال ۹۳ این فدراسیون، برکناری هاشمی، انتخاب سرپرست و در پی آن برگزاری مجمع و انتخاب دادگر حالا پیگیری های رئیس سابق جواب داده و هاشمی نقض حکم قبلی دیوان عدالت اداری را در دست دارد و به تبع آن فرصت یک هفته ای دیوان به وزارت ورزش و جوانان برای اجرای حکم جدید!

علی دادگر رئیس منتخب مجمع اخیر تیراندازی و سایر مسئولان فدراسیون تاکنون هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده اند. هرچند محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه ای عنوان کرد که دیوان عدالت اداری حق دخالت در انتخابات را ندارد که البته خود این ادعا دارای تناقض فراوان است چرا که وزارت ورزش و جوانان با همین “حکم دیوان عدالت اداری” انتخابات سال ۹۳ تیراندازی را لغو کرد.

قرار است تا امروز رئیس فدراسیون تیراندازی در نشستی خبری پاسخگوی اصحاب رسانه در خصوص اتفاقات اخیر باشد و سکوت خود را بشکند. هرچند بعید می رسد سید مهدی هاشمی رئیس برکنار شده فدراسیون تیراندازی از تصمیم خود تا پایان اجرای حکم جدید دیوان عدالت اداری کوتاه بیاید.

/مهر