فوتسال مازندران پرگل و داغ آغاز شد + جدول و نتایج

هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتسال استان مازندران رسما از امروز آغاز شد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتسال استان مازندران عصر امروز جمعه ۱۳ مرداد رسما  آغاز شد و در این روز چهار دیدار در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد .

در یکی از زیباترین دیدار های این هفته تیم زندی بتن کلاردشت موفق شد با نتیجه پرگل ۱۰ بر ۶ حریف خود تیم فوتسال مرزن قزل مرزن آباد را شکست دهد و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

در دیگر دیدار ، شهدای لمراسک در برابر پرسپولیس دارابکلا قرار گرفت. در این دیدار گلوگاهی ها موفق شدند حریف دارابکلایی خود را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد تا دیگر تیم پیروز این هفته لقب گیرد.

 

زرین ذغالچال ساری و شهید عرفان دربی ساروی این هفته را برگزار کردند که در نهایت شهید عرفان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ زرین ذغالچال را شکست دهد .

 

دیدار پرگل و تماشایی تیم های کاردگر محله فریدون کنار و پیام ۴۱ امیرکلا نیز با نتیجه ۵ بر ۴ به سود امیرکلایی ها به پایان رسید تا در هفته ابتدایی این رقابت ها شاهد رقابت های جذاب و پرگلی باشیم.

 

گفتنیست دیدار تیم های شهید آزادیان نوشهر با شهدای نور ، نگین سبز شیرگاه با شهدای کوهی خیل جویبار و دیدار شهروند جوان ساری با شهروند پل سفید به روز دیگری موکول شد.

نتایج کامل  هفته اول لیگ برتر فوتسال  استان مازندران :

شهدای لمراسک ۵    پرسپولیس دارابکلا۲

مرزن قزل مرزن آباد ۶ زندی بتن کلاردشت ۱۰

زرین ذغالچال ساری ۲ شهید عرفان ساری ۵

کاردگر محله فریدون کنار ۴ پیام ۴۱ امیرکلا ۵

 

41414141