پاشا زاده : من می توانم با نساجی موفق باشم/هواداران به مسائل حاشیه ای توجه ای نکنند !

سرمربی نساجی مازندران گفت : از مردم می خواهیم به استادیوم بیایند،صبر داشته باشند و به مسائل حاشیه ای توجه ای نکنند.از آن ها میخواهم همراه با یکسری افراد نشوند و فقط پشت تیم باشند، منظورم است که هواداران ما دهن بین نباشند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزشمهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در جریان دیدار دوستانه تیمش در برابر نیروی زمینی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: در فوتبال اتفاق های زیادی رخ می دهد و ما هم در این چند سال سعی کرده ایم پله ها را یک به یک بالا بیاییم و خداروشکر توانستیم راه درستی را طی کنیم.
وی در خصوص حضورش در نساجی گفت: طبق اهدافی که برای خودم برنامه ریزی کرده ام ، می توانم با نساجی موفق باشم و کاری انجام دهیم که نساجی در فوتبال مااندگار شود و امیدوارم این اتفاق این فصل رخ دهد. این کار خیلی سخت است ولی غیر قابل انجام نیست.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص استعداد های زیاد استان مازندران اظهار داشت: استان مازندران از لحاظ بازیکن پتانسیل بالایی دارد ولی از لحاظ امکانات استان مازندران خیلی در سطح پایینی است.مازندران از لحاظ بازیکن در لیگ یک حرف زیادی واسه گفتن دارد .

وی در خصوص شرایط اردوی برگزار شده این تیم سخن گفت و افزود :اردو بدنسازی ما حدودا به مدت ۱۳روز در سرعین اردبیل برگزار شد که به خوبی برگزار شد. در این اردو چندین بازی دوستانه انجام دادیم .امروز و فردا هم بازی دوستانه داریم که تمام بازیکنان ما یک هفته مانده به اولین مسابقه، به شرایط بازی نزدیک می شوند.
سرمربی این فصل نساجی در خصوص خواسته های خودش از مردم و مسئولین قائمشهری اظهار داشت: از مردم قائمشهر انتظارم این است که به مانند سال های گذشته به استادیوم بیایند و لذت ببرند، همیشه همراه تیمشان باشند. ما و هواداران تیم باید با شخصیت و خوب باشیم. این پتانسیل در هردو گروه هست و من امیدورارم این اتفاق بیافتد.
وی ادامه داد: از مردم می خواهیم به استادیوم بیایند،صبر داشته باشند و به مسائل حاشیه ای توجه ای نکنند.از آن ها میخواهم همراه با یکسری افراد نشوند و فقط پشت تیم باشند، منظورم است که هواداران ما دهن بین نباشند.
پاشازاده ضمن تعریف از هواداران پرشور قائمشهری افزود :خداروشکر هواداران ما فوتبال را خیلی خوب میفهمند و ما هم سعی کرده ایم که تیم خوبی را دست پا کنیم. هم جوانان خوب داریم و هم بازیکنان با ارزشی را آورده ایم که شاید سالیان قبل همچین گروهی دور هم جمع نشده بودند. همه ی عوامل دور هم جمع شدند که این اتفاق بزرگ یعنی صعود نساجی به لیگ برتر بیافتد ولی پازل آخر پازل طرفداران مان است که انشالله هواداران باما همراه شوند که راه ما برای صعود ساده تر شود .
سرمربی نساجی ضمن تقدیر از مسئولین شهری و استانی افزود: از مسولین می خواهیم همانطور که تا به اینجای کار ما را حمایت کردند باز هم این حمایت ها را ادامه دهندو از ان ها میخواهم از لحاظ امکانات هم به این تیم نگاه ویژه ای داشته باشند تا راه ما در ادامه هموارتر و ساده تر شود .
وی در خصوص در جذب بازیکنان جوان به جای بازیکنان اسمی در این فصل به مازند اسپرت گفت :همانطور که بازیکنان ما جوان هستند ولی در اوج جوانی باتجربه هم هستند ولی اکثرا بازیکنان ما جوان هستند. فقط دو نفر آقای غلامعلی تبار و روشنگر در پست های حساس از نفرات با تجربه هستند و. بقیه همه بازیکنان ما زیر ۲۸سال هستند . در این فصل از بازیکنان امید در تیم نهایت استفاده را خواهیم برد.

سرمربی نساجی با بیان این مورد که اکنون وقت قول دادن نیست خاطرنشان کرد: من به هیچ وجه از باخت خوشم نمی آید ولی باید حرفه ای هم باشیم یعنی باخت هم جزئی از فوتبال است. ما می خواهیم صد درصد صعود کنیم ولی طبیعتا صعود کار سختی است چون همه تیم ها خوب هستند و برای صعود و رقابتی سخت تدارک دیده اند. اینطور نیست که بگوییم ما فقط صعود می کنیم و قول بدهیم، باید همه ی عوامل دست به دست هم دهند که کار من سرمربی را راحتر کنند .