هفته دوم لیگ برتر جوانان فوتبال مازندران/شهدای موزیرج بابل در صدر جدول !

هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان مازندران در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان مازندران عصر امروز جمعه ۶ مرداد در شهرهای مختلف استان مازندران پیگیری شد.

در این روز از رقابت ها تیم فوتبال جوان ساری در برابر شاهین بابل قرار گرفت . در این دیدار ساروی ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهند و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

در دیگر دیدار این هفته تیم های پرسپولیس قائمشهر و پیام جوان چمستان با تساوی یک یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را بین خودشان تقسیم کنند.

پرسپولیس ساری در خانه برابر شهدای بابلسر قرار گرفت و موفق شد یک بر صفر حریف خود را با شکست بدرقه کند.

شهروند نور در این هفته برابر ایلیا بابل قرار گرفت . در این دیدار نوری ها موفق شدند از این دیدار دست پر بیرون بیایند و با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهند.

دیدار تیم های شهرداری نوشهر و استقلال قائمشهر به دلیل عدم حضور تیم نوشهری طبق اعلام کمیته انظباطی سه بر صفر به سود تیم قائمشهری به پایان رسید.

گفتنیست ؛ در روز اول این هفته از رقابت ها دو تیم شهدای موزیرج بابل و شهروند جویبار به مصاف هم رفته بودند که این دیدار جذاب و تماشایی با تساوی پرگل سه سه به پایان رسیده بود.

در پایان هفته دوم این رقابت ها پنج تیم شهدای موزیرج بابل، جوان ساری، پرسپولیس ساری، شهروند نور و پرسپولیس قائمشهر با چهار امتیاز برای تصاحب صدر جدول رقابت دارند .

 

444