نساجی با استقبال بی نظیر قائمشهری ها به خانه بازگشت + تصاویر

بعد از مدت‌های طولانی سرانجام امروز نساجی به خانه خود بازگشت و اولین تمرین خود در قائمشهر را در برابر هزاران هوادار مشتاق خود برگزار کرد. چکیده تمرین امروز تیم محبوب مازندران را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دوری یکی دو ماهه عاشق از معشوق حسابی دلتنگی به بار آورده بود .همه آمده بودند تا عشقشان را ببینند.از پیر تا جوون آمدند و ساعت ها انتظار معشوق خود را کشیدند تا برای اولین بار تیم جدیدشان را ببینند. هواداران نساجی امروز سنگ تمام گذاشتند و استقبالی بی نظیر از پاشازاده و شاگردانش ترتیب دادند.

بعد از مدت‌های طولانی سرانجام امروز نساجی به خانه خود بازگشت و اولین تمرین خود در قائمشهر را در برابر هزاران هوادار مشتاق خود برگزار کرد. چکیده تمرین امروز تیم محبوب مازندران را در ادامه می‌خوانید.

 

– برخلاف اطلاع قبلي، تيم با تاخير ٤٥ دقيقه‌اي وارد ورزشگاه شد.

 

– بازيكنها پس از ورود به ورزشگاه با تشويق گرم هواداران روبه‌رو شدند و به ابراز احساست آن‌ها، پاسخ دادند.

 

– نظم و انضباط خاصي بر تمرين امروز حكم‌فرما بود و برخلاف روال قبل از حضور افراد متفرقه در كنار تيم و زمين، ممانعت به عمل آمد؛ هرچند در لحظه ورود تیم شاهد حضور تعدادی از افراد متفرقه بودیم.

 

– با شروع تمرين طبق درخواست سرپرست تيم، خبرنگاران و عكاسان به پشت دروازه هدايت شدند اما نحوه برخورد با اصحاب رسانه، دلخوری‌هایی را برای فعالین این عرصه به همراه داشت تا اولین روز تمرین در قائمشهر، برخلاف هواداران برای آن‌ها روز خوبی نباشد.

 

– بهرام اميري به عنوان مشاور مديرعامل از مهمانان ويژه تمرين امروز بود که در کنار علی امیری و رضا درویشی نظاره‌گر تمرین بود.

 

– جدیت کادر فنی در اولین تمرین در ورزشگاه شهید وطنی مثال زدنی بود.

 

– یکی از نکات جالب تمرین امروز لباسهاي متحدالشكل بازيكنان نساجی بود. هیچ بازیکنی با پیراهن متفرقه در زمین حضور نداشت.

 

– بعد از حضور ابتدایی در ورزشگاه و دیدار ا هواداران و سپس حضور در رختکن برای تعویض لباس، بازيكن‌ها پس از ورود مجدد به زمین در ابتدا در چهار گروه پنج نفره به گرم‌كردن پرداختند. سپس در گروه‌هاي سه نفره پاس‌كاري و ضربه به توپ را در يك نيمه از زمين کار کردند.

 

– در ادامه با پاس‌كاري از عمق دفاع و زمين خودي، به دروازه حريف نزديك مي‌شدند و با سانتر از جناحين مهاجمان را در موقعيت گلزني قرار مي‌دادند.

-محمود اسدی سرپرست فصول گذشته نساجی به دیدار فرزاد محیدی آمد و با گل و شیرینی از او استقبال کرد.

 

– در انتهاي تمرين يك ساعته امروز، بازيكن‌ها با سرد كردن بدن‌هايشان راهي رختكن شدند./حاشیه نگاری : نساجی اسپرت