اصفهانیان: کلاس توجیهی داوران اوایل مردادماه برگزار می‌شود

رئیس کمیته داوران از تغییر زمان دوره برگزاری توجیهی داوران و کمک داوران لیگ دسته اول فوتبال خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران درباره برگزاری دوره های کلاس داوری در بخش آقایان و بانوان گفت: دوره مدرسان داوری فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان و آقایان از روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه به مدت ۴ روز در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می‌شود.

وی در خصوص برگزاری دوره توجیهی داوران و کمک داوران لیگ دسته اول فوتبال گفت: طی روزهای گذشته نشستی را با اعضای کمیته داوران درباره زمان برگزاری و حضور داوران و کمک داوران لیگ دسته اول برگزار کردیم. برهمین اساس از این فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده کردیم تا آنالیز و بررسی‌های لازم را برای حضور بهترین‌ها در کلاس انجام دهیم.

اصفهانیان عنوان کرد: زمان دقیق برگزاری کلاس توجیهی پیش از فصل داوران و کمک داوران لیگ دسته اول فوتبال و اسامی دعوت شدگان از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال متعاقبا اعلام می‌شود.

همچنین کلاس توجیهی ناظران لیگ برتر و دسته اول فوتبال آقایان از روز یکشنبه اول مردادماه لغایت دوم مردادماه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می‌شود.

اصفهانیان در پایان تاکید کرد: پیشنهاد اصلی من به داوران پیش از شروع فصل این است که آنها همواره آمادگی جسمانی، روحی و دانش داوری خود را در سطح بالایی حفظ کنند.

/تسنیم