کشف استعداد های ناب فوتبالی در لیگ های استانی/۲۵ تیر آغاز لیگ برتر

هادی خلردی نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران زمان دقیق شروع رقابت های لیگ برتر را اعلام کرد و بر این اساس لیگ برتر از هفته آینده رسما آغاز خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هادی خلردی نایب رئیس هیات فوتبال مازندران در گفتگویی در خصوص لیگ های برتر استان صحبت کرد و اظهار داشت :با برنامه ریزی های دقیق در پی برگزاری هرچه بهتر فصل جدید رقابت های لیگ های استانی هستیم.

وی ادامه داد:رقابت های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان مازندران که سال های گذشته از جذابیت و کیفیت بالایی برخوردار بود، این فصل نیز با کیفیت و نظم بهتری از هفته آینده رسما آغاز خواهد شد.

نایب رئیس هیات فوتبال مازندران لیگ برتر استان مازندران را ۱۲ تیمی عنوان کرد و افزود : تمامی شرایط برای برگزاری لیگی پویا و منظم مهیا شده است و مسئولین سازمان لیگ تمام تلاششان را برای هرچه بهتر برگزار کردن این بازی ها انجام دادند و انشالله از یکشنبه ۲۵ تیر ماه لیگ برتر بزرگسالان مازندران استارت خواهد خورد.

این مسئول همچنین از تلاش همکاران هیات فوتبال در جهت برگزاری منظم لیگ های فوتبال در رده های پایه خبر داد و گفت :مازندران سرشار از استعداد است و لیگ های پویای ما در سطح استان در رده های پایه، باعث کشف استعداد های ناب فوتبالی می شود.

وی ادامه داد : لیگ های برتر نونهالان، نوجوانان و جوانان نیز با شرکت ۱۲ تیم در هر رده از اواخر تیر ماه رسما آغاز خواهد شد تا بزودی شاهد رقابت های زیبایی در شهرهای مختلف استان باشیم.

نایب رئیس هیات فوتبال استان در پایان خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات لیگ برتر استان به مانند سال های گذشته، بصورت رفت و بر گشت برگزار خواهد شد و تیم های قهرمان جواز حضور در لیگ های کشور را می گیرند.