شمسایی: بازیکنان جوان هیات فوتبال قم غیر قابل پیش بینی هستند/ نظری را به دلیل شرایط فنی نداریم!

سرمربی تیم تأسیسات دریایی گفت: تیم هیات فوتبال قم بازیکنان جوان و بومی خوبی دارد که غیر قابل پیش بینی هستند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،وحید شمسایی در مورد بازی این هفته تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل هیأت فوتبال قم گفت: این تیم و این بازی برای من ناشناس است. تیم هیأت فوتبال یکسری بازیکن ناب و جوان بومی در اختیار دارد که غیرقابل پیش‌بینی هستند،مطمئنا ما در این بازی کار سختی در پیش داریم.

وی در ادامه گفت:هنوز نتوانستیم این تیم را به خوبی آنالیز کنیم بازی اول این تیم لغو شد،بازی دوم هم میهمان ساری بودند. همیشه شرایط بازی در قم بسیار متفاوت است و قمی‌ها پتانسیل خیلی خوبی در فوتسال دارند و همیشه در لیگ ما می‌درخشیدند.

سرمربی تیم تأسیسات دریایی گفت: مطمئناً ما برای ۳ امتیاز این بازی می‌رویم اما در قم بازی کردن خیلی سخت است و سعی می‌کنیم با یک بازی با برنامه و تماشگر پسند ۳ امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم و برای لحظه به لحظه این بازی برنامه داریم.

وی همچنین در مورد بازیکنان مصدوم و محروم خود در این بازی افزود: ما در این بازی محمد شجری بازیکن تیم ملی را به دلیل مصدومیت و همچنین مصطفی نظری هم به دلیل شرایط فنی به همراه نداریم و وحید سیفانی هم مصدوم است و امیدوارم به این بازی برسد.

 شمسایی همچنین درپاسخ به شایعات رفتن مصطفی نظری از تیم تاسیسات و پیوستن وی به تیم‌های خارجی تصریح کرد: مصطفی نظری بازیکن ما است و کادر فنی به این بازیکن استراحت داده و در این بازی تصمیم گرفته که نظری استراحت کند ما دوست داریم مصطفی همیشه در شرایط ایده‌آل باشد.

وی همچنین در ادامه اظهار داشت:البته من در چند سایت خبری دیدم که نظری گفته درخواستی از یکی از تیمهای خارجی دارد و احتمال دارد به یکی از تیم‌های خارجی برود. من همیشه گفتم شأن و شئون بازیکنانی که برای تیم ملی و باشگاها زحمت کشیده‌اند باید حفظ شود و باعث افتخار است. بازیکنان ایرانی پتانسیل های زیادی دارند که در تیم های خارجی بازی کنند. در باشگاه این فضا را باز گذاشتیم که خودشان انتخاب کنند و نگران این موضوع نیستیم و هر تصمیمی که نظری یا دیگر بازیکنان تاسیسات بگیرند به آن احترام می‌گذاریم

 

/فارس