حلاجی: نظری فقط به دلیل مسائل فنی یک هفته استراحت خواهد کرد/ جذب دروازه‌بان برزیلی صحت ندارد

مدیرعامل باشگاه تأسیسات دریایی با تأکید بر اینکه دلیل کنار گذاشتن مصطفی نظری از تیم تأسیسات انضباطی نبوده است گفت: شمسایی فقط به دلیل مسائل فنی یک هفته به نظری استراحت داده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجید حلاجی درباره اینکه گفته می‌شود وحید شمسایی، مصطفی نظری دروازه‌بان تیم تاسیسات را از این تیم کنار گذاشته است، اظهار داشت: این صحبت صحت ندارد. شمسایی و نظری بحث فنی با یکدیگر دارند و این چنین نیست که نظری از تیم کنار گذاشته شده باشد.

وی ادامه داد: نظری دو بازی درون دروازه ما ایستاده و اکنون شمسایی به او در دیدار این هفته استراحت داده است تا به رویه گذشته که ما از او انتظار داریم، برگردد. همان‌طور که گفتم بحث کنار گذاشتن نیست و فقط بحث فنی است.

مدیرعامل باشگاه تأسیسات دریایی درباره اینکه گفته می‌شود شمسایی قصد دارد یک دروازه‌بان برزیلی جذب کند، تصریح کرد: نه این‌طور نیست، به هر حال زمانی که اختلافی پیش می‌آید این حرف‌ها هم زده می‌شود، اما این مسئله صحت ندارد. ما به نظری استراحت داده‌ایم و امیدوارم این مشکل به وجود آمده هم حل شود.

حلاجی در پاسخ به این پرسش که آیا بحث نظری فقط فنی است و بحث انضباطی وجود ندارد، گفت: بحث فقط فنی است و اصلاً انضباطی نیست. نظری دروازه‌بان بزرگی است و سال‌هاست یکی از  برترین دروازه‌بانان ایران است. امیدوارم مشکل او سریع‌تر حل شود و به تمرینات برگردد.

/تسنیم