بهرامی: حکم هیئت رئیسه فوتسال قانونی نیست/ کمیته انضباطی باید نتیجه بازی را تعیین کند

رئیس هیئت فوتبال استان قم معتقد است حکم هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال مبنی بر پیروز اعلام شدن ۳ بر صفر گیتی‌پسند مقابل هیئت فوتبال قم، قانونی نیست.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کاظم سلیمانی اعلام کرد که با حکم هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، نتیجه دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و هیئت فوتبال استان قم که به علت مخالفت شورای تأمین این استان با برگزاری بازی لغو شد، ۳ بر صفر به سود گیتی‌پسند خواهد بود.

کریم بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا در این باره اظهار داشت: چنین حکمی قانونی نیست. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از ما مدرک خواسته و این کمیته است که تصمیم می‌گیرد. هیئت رئیسه نمی‌تواند نتیجه یک دیدار را تعیین کند. به نظر من، هیئت رئیسه تنها نظر خود را گفته است و کمیته انضباطی نتیجه مسابقه را تعیین می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم با بیان اینکه این بازی با دیدار آذرخش-فرش‌آرا که ۳ بر صفر به سود فرش‌آرا اعلام شد، متفاوت است، گفت: آذرخش زمین بازی را ترک کرده اما در دیدار هیئت فوتبال قم – گیتی‌پسند، هر دو تیم در زمین حاضر بودند و شورای تأمین استان با برگزاری بازی مخالفت کرد. از این به بعد خود آقایان تأمین امنیت سالن برگزاری بازی را بر عهده بگیرند.

/تسنیم