موسوی: باید همه تیم‌ها را شکست دهیم

مدافع وسط ملی‌پوش بانک سرمایه گفت: برای صعود به دیدار فینال باید سخت تلاش کنیم و مقابل همه تیم‌ها به پیروزی برسیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،یم بانک سرمایه امروز (دوشنبه) در دومین روز مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی باشگاه های آسیا به مصاف تویودا از ژاپن رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

در پایان این مسابقه سید موسوی مدافع وسط بانک سرمایه با کسب ۱۵ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد. میلاد عبادی‌پور نیز با ۱۴ امتیاز، در رتبه دوم قرار گرفت.

موسوی پس از پیروزی بانک سرمایه برابر تویودا به سایت فدراسیون والیبال گفت: هر وقت حریفان من را تحریک کنند، بهتر بازی می‌کنم. وقتی بازیکنان حریف من را تحت فشار قرار می‌دهند، انگیزه بیشتری برای مبارزه جویی پیدا می‌کنم.

بازیکن ملی‌پوش بانک سرمایه در پاسخ به این پرسش که چه تیم‌هایی به فینال صعود می‌کنند، گفت: العربی بازیکنان بزرگی دارد. اما نباید از تیم جوان آلتای قزاقستان نیز غافل شویم.

نماینده قزاقستان بازیکنان پرانرژی و باانگیزه‌ای دارد که در کار گروهی خیلی خوب هستند.

محمد موسوی تاکید کرد: بانک سرمایه هم مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست و برای صعود به دیدار فینال باید سخت تلاش کنیم و مقابل همه تیم‌ها به پیروزی برسیم.

بانک سرمایه با کسب سومین برد متوالی خود به عنوان صدرنشین گروه F به مرحله پلی آف و حذفی صعود کرد و در این مرحله به مصاف تیم چهارم گروه E برود.

/تسنیم