پرهام: باشگاه نساجی خصوصی است و هیچ کس حق دخالت در آن را ندارد

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: هیچ فردی حق ندارد درباره امورات باشگاه خصوصی نساجی مازندران دخالت کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در مورد صحبت‌های اخیر عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر در مجلس در رابطه با تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: من همین اول کار می‌گویم باشگاه نساجی یک باشگاه شخصی و کاملاً خصوصی است و طبق قانون کسی حق ندارد در باشگاه خصوصی دخالت کند.

وی در ادامه گفت: متأسفانه این نماینده از قانون اطلاع نداشته و به خودش اجازه داده تا در یک باشگاه خصوصی دخالت کند آن هم از تریبون عمومی نماز جمعه و رسانه‌ها این حرکت وی کاملاً اشتباه بوده و می‌توانست با احساسات مردم بازی و درگیریهای را در این شهر به وجود بیاورد.

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: من ۱۰ سال است که در این باشگاه هستم و تاکنون حدود ۳۰ میلیارد هم خرج کردم، حتی یک بار نگفتم که چقدر هزینه کردم، ایشان در یک گفت‌وگویی مدعی شده که حدود ۶ هکتار زمین به باشگاه تحویل شده است من تازه ۵ ماه است که این زمین را تحویل گرفتم و در حال حاظر به دنبال طرح توجیح اقتصادی هستیم.

وی گفت: ما به دنبال ساخت یک مجموعه فرهنگی-ورزشی در شأن مردم قائمشهر در این زمین هستیم. زمانی که ما به دنبال این زمین بودیم این نماینده حتی در مجلس نبود. ما بعد از ۸ سال دوندگی بالاخره در اواخر دوره دکتر هادی حسینی نماینده قائمشهر موفق شدیم مراحل واگذاری را طی کنیم.

مالک نساجی در مورد جابجایی تمرینات تیم فوتبال نساجی به تهران گفت: آقایان به جای اینکه بخش خصوصی را حمایت کنند آن را می‌کوبند. ما اگر مجبوریم در تهران تمرین کنیم به دلیل نبود زمین در قائمشهر و یکسری حواشی در آنجا بوده. ایشان اگر اطلاع ندارند در جریان باشند که تنها زمین شهرستان از سال قبل به مزایده رفته و تا مهرماه این زمین اجاره است پس ما چاره‌ای نداشتیم جز اینکه در تهران تمرین کنیم.

وی اظهارداشت: من سال‌ها است که هزینه کردم و منتی ندارم حداقل توقع دارم که حمایت شوم. از سال قبل هم صنیعی‌فرد دوست من وارد باشگاه و ۶۰ درصد از سهام باشگاه به وی واگذار گردید.

پرهام گفت: این نماینده مجلس اگر ثابت کرد به ما کمک کرده من حرفی ندارم و باشگاه را رها می‌کنم ایشان در صحبت‌های خود حتی مدعی شدند وزیر ورزش را برای پاسخگویی به مجلس می‌کشانند، من باز تکرار می‌کنم که باشگاه نساجی یک باشگاه خصوصی است و طبق قانون کسی حق ندارد در املاک خصوصی دیگران دخالت کند.

مالک باشگاه نساجی گفت: این مصاحبه‌ها غیر قانونی و غیر شرعی است. ما هواداران خود را دوست داریم و برای بهتر شدن وضعیت این تیم و هوادران است که زمین شماره ۲ آزادی را اجاره کردیم و تمرین می‌کنیم و خدا را شکر از یکسری حاشیه‌ها خود را دور کردیم. این تیم مال مردم مازندران بخصوص مردم قائمشهر است.

وی در پایان گفت: این نماینده حتی به خودش اجازه نداده که یک بار با ما صحبت کند و اصلاً هیچ اطلاعی از وضعیت تیم نساجی ندارد ما همین هفته قبل جلسه‌ای با حضور ریاست ورزش و جوانان، رئیس هیأت فوتبال و همچنین دادستان قائمشهر و اعضای هیأت مدیره باشگاه داشتیم که در این جلسه کلیه موارد و مباحث باشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و خوشبختانه به نتایج خوبی هم دست یافتیم.