قلعه‌نویی: با بی‌پولی می‌شود کار کرد اما با افکار کوچک نه/ بازیکنان باید ریاضت بکشند

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: حضور در اصفهان برای من افتخار است و من خوشحالم دوباره به این شهر بازگشتم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امیر قلعه‌نویی در مراسم معارفه خود در جمع بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به حضورش در شهر اصفهان گفت: در ابتدا ایام قدر و شب‌های سرنوشت را گرامی می‌دارم و امیدوارم در این شب‌ها سرنوشت خوبی برای همه مردم ایران و شیعیان نوشته شود و از همه می‌خواهم که به احترام کارگران زحمت‌کش ذوب‌آهن قیام کرده و صلوات بفرستند.

وی با بیان اینکه اگر امروز ما موفق هستیم به این دلیل است که این کارگران در ذوب‌آهن حضور دارند، تصریح کرد: زمانی که سپاهان بودم گفتم ۴۰ درصد مدال‌های ایران در اصفهان است، برای من حضور در اصفهان افتخار است.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به حضورش در شهر اصفهان و قرارداد با باشگاه ذوب‌آهن افزود: هنوز قرارداد خود را با باشگاه ذوب‌آهن امضا نکرده‌ام اما امروز تنها ۲ چیز خواستم. با بی‌پولی می‌شود کار کرد اما با افکار کوچک نه. در ابتدا از مسئولان باشگاه خواستم تیم را حفظ و در درجه بعد، نفرات درخواستی را جذب کنند تا بتوانیم به جایگاه واقعی ذوب‌آهن دست پیدا کنیم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه هنوز با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد مالی نبسته‌ام، ادامه داد: هیچ‌گاه بدون مطالعه جایی نمی‌روم و شرایط را در ذوب‌آهن خوب دیده‌ایم؛ همانطور که به ساکت در سپاهان گفته بودم به دنبال تأثیر‌گذاری هستم و به نظرم بازیکنان ما باید ریاضت بکشند.

وی افزود: رونالدو می‌گوید تا کنون ساعت ۱۱ شب را ندیده‌ام پس باید سخت کار کنیم تا سرنوشت خوبی برای ما رقم بخورد و با توجه به این موضوع، آینده را خوب می‌بینم. با این حال کسی که قول قهرمانی می‌دهد کلاهبردار است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه من از باخت بدم می‌آید، افزود: به لطف خدا در کارنامه خود ۵ قهرمانی دارم و باید به قدری تلاش کنیم که فوتبال زیبا و اخلاق مدار داشته باشیم.

قلعه‌نویی درباره محور برنامه‌هایش گفت: محور کار من بها دادن به جوانان است و اگر بین بازیکن جوان و با تجربه ۱۰ درصد اختلاف باشد، بازی را به بازیکن جوان می‌دهم.

وی اضافه کرد: از هواداران و مردم تبریز تشکر می‌کنم و از یحیی گل‌محمدی و حسینی  نیز تشکر می‌کنم و امیدوار هستم که پیشکسوتان ذوب‌آهن ما را تنها نگذارند./تسنیم