این نشان از بی‌عرضگی شماست که بازیکن در اینستاگرامش جوابتان را می‌دهد

مسئول نقل و انتقالات استقلال گفته بیش از ۱٫۳ میلیارد به کاوه رضایی پول دادند و شوکه شده که در اینستاگرام خبر جدایی این یارشان را دیده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات استقلال درباره جدایی کاوه رضایی با رادیو تهران حرف زده است. او در این باره گفته است:«احترام کاوه رضایی را نگه داشتیم و حتی به موقع، پول این بازیکن را دادیم.در استقلال سابقه نداشته است ۸۰ درصد کل قرارداد بازیکنان پیش از اتمام فصل پرداخت شود. او در این فصل بیش از ۱٫۳ میلیارد تومان پول گرفته است.تا شب گذشته فکر می کردیم کاوه در استقلال می ماند. حتی علیرضا منصوریان سرمربی تیم هم چند بار با رضایی تماس گرفت که این بازیکن جوابش را نداد.کسانی که اروپا ندیده اند فکر می کنند کلمه اروپا چیز خاصی است. متأسفانه این روزها مد شده است که بازیکنان به جای اینکه با باشگاه صحبت کنند در فضای مجازی حرف هایشان را به باشگاه می زنند.»

حرف هایی که بیش از آنکه اهمیت داشتن به عنوان پاسخ های عصبی یک مسئول برای تحقیر بازیکنی که به دلیل بی کفایتی مدیران یک تیم توانسته خیلی قانونی از باشگاهش جدا شود ، نشان از ضعف مدیران استقلال است که با ادبیات شان دارند این باشگاه ریشه دار را تحقیر می کنند.باور اینکه استقلالی ها بد قرارداد بستند ، چیزی است که آقایان نمی خواهند بپذیرند. روزی که با هیجان گونی ونی تعهد میلیاردی برای استقلال ایجاد کردند. روزی که به جای خودشان یکی از بازیکنان سرشناس تیم که برای خودش قرارداد سه ساله بسته بود ، با بازیکن جوان برای شان به توافق رسید و او را آبی پوش کرد و این دوستان سراسیمه و از هول اینکه قبل از پرسپولیس با کاوه قرارداد بسته اند ، پای برگه را با همه شرط هایش امضاء کردند ، اصلا به اینجایش فکر نکرده بودند.

حالا اقای دکتر می گوید اروپا ندیده ها فکر می کنند در اروپا چیز خاصی است. خب البته ایشان حتما متولد اروپا هستند که با این ادبیات بازیکن جوانی را که برای ساختن آتیه فوتبالش ، آن هم نه برای پول که به امید درخشش و رسیدن به جام جهانی و البته تشکیل زندگی جدیدش در فضایی آرامتر و شاید لژیونر شدن و پیشرفت والیبال همسرش ، انتخاب کرده است ، با چنین ادبیاتی به او می تازند.

ادبیاتی که بیش از توهین به یکی مثل کاوه ، توهین به ارکان باشگاه استقلال و مهر تائیدی است بر ناکارآمدی آقایان در قرارداد بستن. قراردادهایی که باز دارند همین طور قطاری بسته می شوند. دوستانی که ادعا می کردند هیچ یک از قراردادهای دو ساله استقلال ، هیچ شرط فسخی ندارد و مو لای درزش نمی رود. ولی یک به یک خلاف شان ثابت می شود.

آقای دکتر بپذیرید این شمایید که دارید با رفتار و ادبیات تان شان استقلال را پایین می آورید. شمایی که البته تاریخچه استقلال را خیلی هم خوب نمی شناسید و خب مکانیسم حضورتان در ارکان این باشگاه هم پر واضح و/خبرآنلاین