نشست خبری مهاجری و مدیران پدیده هفته آینده برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی و سخنگوی باشگاه پدیده خراسان گفت: نشست خبری باشگاه پدیده هفته آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،و به نقل از سایت باشگاه پدیده خراسان،جواد طاری بخش با اشاره به شروع تمرینات این تیم گفت: از هفته گذشته تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی آغاز شده است و بازیکنان نیز در تمرینات حضور دارند.

وی افزود: قصد داشتیم تا چند روز پس از شروع تمرینات ، استارت رسمی کار را نیز با حضور مسئولین ورزشی و استانی آغاز نماییم اما با توجه به نزدیک شدن به شب های قدر و همچنین ایام شهادت حضرت علی (ع) تصمیم گرفتیم تا این برنامه را در هفته پایانی ماه مبارک رمضان به انجام برسانیم.

 وی افزود: روند جذب بازیکنان جدید و همچنین تمدید قرار داد با بازیکنان فصل گذشته تیم همچنان ادامه دارد و طی چند روز آینده نیز چند بازیکن دیگر کار خود را با پدیده آغاز خواهند کرد.

طاری بخش ادامه داد: تلاش باشگاه پدیده این است تا بتوانیم در لیگ برتر هفدهم با کسب نتایج خوب ،هواداران و اهالی فوتبال در مشهد و استان را خوشحال نماییم  و قطعا برای دستیابی به این مهم از هیچ تلاشی دست بر نخواهیم داشت.

سخنگوی باشگاه پدیده خراسان افزود: هفته آینده بیش از ۹۰ درصد از بازیکنان مد نظر کادر فنی به تیم ملحق خواهند شد و تمرینات تیم نیز با تمامی نفرات برگزار می شود و برای همین برنامه ویژه ای برای آغاز رسمی تمرینات در پیش خواهیم داشت.

طاری بخش گفت: در حال حاضر تمرینات تیم پدیده در زمین چمن دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است و بازیکنانی همچون یوسفی، ناصحی ، عباسیان، گردان ، ایمانی ، منصوری ، جلالی ، حاتمی ، قاسمی نژاد،حسینی،کمندانی،مرادمند،مهربان به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان در تمرینات حضور دارند و نفرات جدید تری نیز طی روزهای آینده به تمرینات تیم اضافه خواهند شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پدیده اظهار کرد: هفته آینده علاوه بر استارت رسمی تمرینات تیم فوتبال پدیده و کامل شدن لیست نقل و انتقالات باشگاه، نشست خبری با حضور کریمویی مدیرعامل،گرجی نیا رئیس هیئت مدیره،مهاجری  سرمربی و سرآسایی قائم مقام باشگاه و مدیر تیم فوتبال پدیده خراسان برگزار خواهیم کرد و تمامی برنامه های پیش رو را به صورت کامل برای اهالی رسانه بازگو خواهیم کرد.

/فارس