سلطانی‌فر: برای آینده والیبال نگرانی نداریم/می‌خواهیم رشته‌های دیگر هم موفقیت والیبال را داشته باشند

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای آینده والیبال نگرانی نداریم و می‌خواهیم رشته‌های دیگر هم موفقیت والیبال را داشته باشند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درباره موفقیت‌های والیبال در لیگ جهانی اظهار داشت: والیبال ورزشی است که در بین رده‌های سنی کشور نهادینه شده است. سطح والیبال ایران بالاتر از قاره آسیاست و هنوز فراموش نکردیم که در دو دهه قبل آرزو داشتیم یک ست از ژاپن و کره جنوبی ببریم اما الان با تیم دوم ایران قهرمان آسیا می‌شویم و در لیگ جهانی لهستان و بلژیک را می‌بریم و همین صربستان را هم پیش از این برده بودیم و تیم‌های بزرگ و قدر دنیا همچون برزیل ،ایتالیا ،آمریکا و روسیه را طی این سال‌ها حداقل یک یا دو بار شکست دادیم.

وی ادامه داد: برای آینده والیبال نگرانی چرا که سیستم این رشته ورزشی قوام مدیریتی خوبی دارد و رئیس آینده همین راه موثر و با برنامه را ادامه می‌دهد و کسی نمی‌تواند برای این رشته کم کاری کند. از طرفی آدم‌های شاخصی برای انتخابات این فدراسیون مطرح شدند که خوشبختانه می‌توانند در ادامه راه برای این رشته برنامه ریزی خوبی داشته باشند.

وزیر خاطرنشان کرد: دنبال این هستیم که برای رشته‌های دیگر تیمی هم اتفاقی همچون والیبال رخ دهد، بطوری که آنها هم بتوانند مسیر پیشرفت را طی کنند.

/تسنیم