علی پروین خواستار کمک دولت به پرسپولیس شد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران از مسئولان دولت و شخص رئیس جمهوری خواست تا به باشگاه پرسپولیس به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کمک کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پس از دیدار با «علی اکبر طاهری» سرپرست باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: طاهری صحبت هایی از مشکلات باشگاه انجام داد که باعث ناراحتی ام شد.
وی با تاکید براینکه پرسپولیس حدود چهل میلیون هوادار دارد، تصریح کرد: از رئیس جمهوری، وزیر ورزش و دیگر مسئولان دولت می خواهم تا به پرسپولیس کمک کنند، چرا که این تیم اکنون نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است و به نوعی تیم ملی محسوب می شود.
پروین عنوان کرد: پرسپولیس بازیکنان خوبی در نقل و انتقالات جذب کرده و می تواند از قهرمانی در لیگ برتر دفاع کرده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق باشد.البته موفقیت در آسیا که باشگاه های متمولی در آن حضور دارند، حداقل به ۵۰ میلیارد تومان پول نیاز دارد.
وی افزود: اکنون پرسپولیس از نظر توان فنی بازیکنان و کادر فنی خود قابلیت عبور از الاهلی عربستان و رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارد.
پروین درخصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان، گفت:به برتری تیم ملی امیدوار هستم تا مردم بتوانند دوشنبه شب جشن بزرگی را برپا کنند./ایرنا